GdzieKupić.Uslug-cennik.pl

Oborniki

Oborniki
Menu
Gdzie kupić > > Usługi > Księgowość i rachunkowość

Firmy księgowe i rachunkowe » Oborniki

Niestety, w mieście Oborniki Firmy księgowe i rachunkowe niemożliwy. Spójrz na innych miastach regionu:
Biuro Rachunkowe Evat - Firmy księgowe i rachunkowe » Sędziwoja 9
Świadczymy usługi w zakresie: - Ksiąg Rachunkowych - Książki Przychodów i Rozchodów - Ewidencji Ryczałtowych - Ewidencji sprzedaży i zakupów dla VAT - Sporządzania i składnia do urzędów deklaracji VAT, PIT, CIT, ZUS - Obsługi kadrowej i płacowej pracowników - Prowadzenia ewidencji środków trwałych i wyposażenia - Możliwość prowadzenia rozliczeń płatności z kontrahentami również dla ryczałtu i KPiR - Możliwość odbioru dokumentów od klienta. - Obliczanie wysokości opłat za korzystanie ze środowiska (obowiązkowe dla każdego podmiotu użytkującego np. samochód)
Biuro Rachunkowe Evat działa w Poznaniu Swarzędzu i Kostrzynie. Zajmujemy się księgowością i rachunkowością średnich i małych przedsiębiorstw. Chętnie zajmiemy się księgowością każdej firmy, której zapewnimy fachową obsługę, niezawodność oraz wysoką jakość wykonywanych usług. Jeśli chcą Państwo rzetelnej oraz indywidualnej obsługi rachunkowej w przystępnej cenie serdecznie zapraszamy do współpracy.

Rachmistrz - Firmy księgowe i rachunkowe » 3-go Maja 60
Poszukujemy zleceń z zakresu: - prowadzenie ksiąg rachunkowych - prowadzenie księgi przychodów i rozchodów - prowadzenie ewidencji ryczałtu - prowadzenie ewidencji VAT - sporządzanie deklaracji PIT, VAT - obsługa ZUS - analizy finansowe i biznesplay
Biuro Rachunkowe "Rachmistrz" powstało w 2004 roku. Zajmuje się obsługą księgową małych i średnich przedsiębiorstw. Posiada doświadczenie w prowadzeniu księgowości dla handlu, usług, produkcji. Oferta skierowana jest głównie do firm z Puszczykowa, Mosiny, Poznania, Lubonia, Kórnika i okolic.

TIN S.C. Biuro Usług Księgowo-Kadrowych - Firmy księgowe i rachunkowe » Pogodna 4
Usługi świadczymy w naszym biurze lub w siedzibie zleceniodawcy przy jednoczesnym uwzględnieniu potrzeb naszego klienta. Nasze biuro prowadzi: - Księgi Handlowe - Podatkowe Księgi Przychodów i Rozchodów - Ewidencje Ryczałtów - Obsługę kadrową i płacową, rozliczenia ZUS - Kontakty z Urzędem Skarbowym i ZUS - Wyprowadzenie zaległości w księgowaniu
Jesteśmy Spółką Cywilną świadczącą profesjonalną i rzetelną obsługę księgowo - kadrową. Posiadamy ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości, finansach i controlingu. Posiadamy licencję Ministra Finansów Nr 36537/2010, a prowadzona działalność objęta jest ubezpieczeniem OC. Naszą ofertę kierujemy zarówno do spółek prawa handlowego jak i do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Dzięki bliskiej współpracy z firmą aBHP.pl otrzymują państwo kompleksową obsługę od jednego specjalisty czyli zespołu aBHP.pl w dziedzinach Księgowości, Kadr i Płac, Prawa Pracy, BHP, PPOŻ.

Biuro Rachunkowe Daria Tomczak - Firmy księgowe i rachunkowe » 3 Maja 3
- Rejestracja działalności gospodarczej - Sporządzanie Biznes Planów - Prowadzenie rozliczeń w formie ryczałtu ewidencjonowanego - Prowadzenie Ksiąg Przychodów i Rozchodów- prowadzenie kadr i płac - Prowadzenie rozliczeń z ZUS - Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej
Oferujemy rzetelną obsługę księgową i kadrowo-płacową firm. Oferta obejmuje m.in. biznes plany, księgowość, kadry i płace, obsługę rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów i inne. Zapraszamy do współpracy.

Biuro Rachunkowe Fechner i Wspólnicy Sp. z o.o. - Firmy księgowe i rachunkowe » Bystra 7
1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych - organizacja procesu obiegu dokumentów, - opracowanie i modyfikacja przyjętych zasad polityki rachunkowości, w tym planów kont, - prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zasadami rachunkowości określonymi w ustawie o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r., - sporządzanie sprawozdań finansowych oraz wymaganych przez prawo deklaracji podatkowych i statystycznych, - sporządzanie raportów specjalnych, stosownie do indywidualnych wymagań klientów, prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, - prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, - prowadzenie ewidencji dla celów rozliczania podatku od towarów i usług, - obsługę kontroli zewnętrznych, - inne usługi w zakresie rachunkowości. 2. Obsługa kadrowo-płacowa - prowadzenie akt osobowych, - rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS, - przygotowanie dokumentów związanych z ustaleniem oraz ustaniem stosunku pracy, - bieżąca obsługa pracowników - wydawanie zaświadczeń między innymi o okresach zatrudnienia, zaświadczeń o wynagrodzeniu, świadectw pracy, - naliczanie składek na PFRON oraz przygotowywanie i wysyłanie deklaracji, - sporządzanie deklaracji GUS, - sporządzanie raportów dla potrzeb zarządzania kadrami np. analiza czasu pracy, - naliczanie wszystkich rodzajów wynagrodzeń i sporządzanie list płac, - sporządzanie tzw. pasków wypłat dla pracowników, - dokonywanie wypłat wynagrodzeń na konta pracowników, - sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do US oraz ZUS, - rozliczanie zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, - rozliczanie umów zleceń, - rozliczanie kosztów używania samochodów służbowych do celów prywatnych i ry-czałtów z tytułu wykorzystywania samochodów prywatnych do celów służbowych, - naliczenie przysługujących diet w delegacjach krajowych i zagranicznych, - obsługę kontroli zewnętrznych, - inne usługi z zakresu obsługi kadrowo-płacowej. 3. Doradztwo gospodarcze - przeprowadzanie analiz ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw, - przeprowadzanie analiz opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych, - przeprowadzanie analiz źródeł pozyskiwania kapitału, - opracowywanie business planów, - sporządzanie wniosków kredytowych, - analiza możliwości wykorzystania funduszy publicznych do finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych, - opracowywanie wniosków o dotacje, - nadzór nad właściwym udokumentowaniem przebiegu realizacji inwestycji pod kątem zgodności z wymaganiami instytucji udzielającej wsparcia, zakończony wnioskiem o wypłatę środków pomocowych, - pomoc przy zakładaniu firmy – doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniej formy prawnej, sposobu opodatkowania, opracowanie umowy spółki, rejestracja w urzędzie lub sądzie gospodarczym, rejestracja w ZUS oraz dla celów statystycznych. Usługi świadczymy w naszym biurze lub w siedzibie klienta, w zależności od Państwa wymagań i preferencji.
Poznańskie biuro rachunkowe Fechner i Wspólnicy Sp. z o.o. oferuje kompleksową obsługę finansową, optymalizację obciążeń podatkowych oraz doradztwo gospodarcze. Bezpieczeństwo podatkowe, wspomaganie decyzji finansowych, wykwalifikowana kadra. Biuro proponuje Państwu udział w budowaniu i realizowaniu strategii rachunkowo-podatkowej Państwa firmy, pomagając osiągnąć wytyczone cele. Doradzając Państwu, pragniemy stać się współautorami Państwa gospodarczych sukcesów.

Getsix Poznań Sp. z o.o. - Firmy księgowe i rachunkowe » Iłłakowiczówny 11
Nasza działalność nakierowana jest na wspieranie przedsiębiorstw oraz przedsiębiorców w Polsce w procesach gospodarczych. Getsix oferuje Państwu szeroką gamę wyspecjalizowanych usług w zakresie: - Business Services & Consulting - Outsourcing Accounting & Payroll - IT Sales & Services
Getsix specjalizuje się w usługach specjalistycznych z zakresu Księgowości (Księgowość finansowa oraz kadry i płace), podatków, controllingu oraz finansów. Indywidualnie dopasowane sprawozdania oraz miesięczne raporty sporządzamy w języku niemieckim lub angielskim.

Audyt i Rachunkowość UZR-CBR Sp. z o.o. - Firmy księgowe i rachunkowe » Junacka 34
- działalność doradcza - usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych - działalność audytorska (badanie bilansu i sprawozdań finansowych) - działalność wydawnicza w zakresie rachunkowości i podatków
Spółka istnieje na rynku od 1967 r., jej głównym udziałowcem jest Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. W obecnej formie prawnej i pod nazwą Audyt i Rachunkowość Sp. z o.o. działa od listopada 2005 roku. Przedmiotem działalności Spółki, zgodnie z wpisem do KRS, jest: - badanie sprawozdań finansowych, - usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych, - doradztwo podatkowe, - doradztwo w zakresie organizacji i informatyzacji rachunkowości, - prowadzenie postępowania likwidacyjnego i upadłościowego, - działalność wydawnicza i szkoleniowa w zakresie rachunkowości, - przeglądy sprawozdań finansowych, - ekspertyzy i opinie ekonomiczno-finansowe.

Calendaria - Firmy księgowe i rachunkowe » os. Tysiąclecia 4/40
Pełna obsługa finansowo-rachunkowa firm.
Firma działa na rynku usług finansowo - księgowych. Oferuje profesjonalne wsparcie w obsłudze rachunkowej i finansowej firmom małym i dużym. Powstała z myślą o kliencie ceniącym rzetelną i stabilną współpracę.

Kancelaria Podatkowa Błaszyk Ryszard - Firmy księgowe i rachunkowe » Grimma 6
Kompleksowa oferta bieżącej obsługi prawno-podatkowej oraz reprezentowania podatników w postępowaniach kontrolnych i podatkowych.
Szeroka gama usług z zakresu prowadzenia kadr i płac w Poznaniu i nie tylko, rejestracji spółek na terenie Poznania i innych miast, rozliczeń ZUS w Poznaniu i okolicach, usług podatkowych na terenie Poznania, zakładania firmy w Poznaniu. Jesteśmy biurem rachunkowym w Ławicy. Posiadamy w swojej ofercie kompleksowe usługi doradcy podatkowego w Poznaniu. Współpracujemy z fachowcami w wielu dziedzinach, jak na przykład finanse. Polecamy internetową obsługę klientów.

Kancelaria Gospodarcza - Firmy księgowe i rachunkowe » Bukowska 120A/6
Jesteśmy, doświadczonym i dynamicznym zespołem specjalistów, który oferuje Państwu następujące usługi: - prowadzenie rachunkowości - doradztwo personalne - prowadzenie dokumentacji kadrowej i polityki personalnej - obsługa w zakresie BHP - obsługa prawna - szkolenia - badania marketingowe - wdrażanie systemów zarządzania - usługi marketingowe - informacja gospodarcza
W naszej kancelarii otrzymają Państwo kompleksową i rzetelną pomoc w każdej dziedzinie gospodarki, gdyż współpracuje z nami wielu specjalistów branżowych. Dzięki współpracy z naszą kancelarią zaoszczędzą Państwo czas i pieniądze. Naszym celem jest służyć Państwu swoją wiedzą i doświadczeniem, a Państwa satysfakcja ze współpracy z nami będzie największą nagrodą.

Biuro FK Wojciech Wachowiak - Firmy księgowe i rachunkowe » Raszyńska 29 A / 30
Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek prawa handlowego, fundacji o profilach usługowych, produkcyjnych, handlowych, książki przychodów i rozchodów.
Biuro-FK zajmuje się obsługą księgową podmiotów gospodarczych. Firma powstała w wyniku wieloletnich doświadczeń właściciela biura na stanowisku głównego księgowego w spółkach prawa handlowego o profilu produkcyjnym, handlowym, usługowym, prowadzących księgowość samodzielnie.

MK Biuro Rachunkowe - Firmy księgowe i rachunkowe » Poznańska 22/219
W ofercie MK Biura Rachunkowego w Nowym Tomyślu: Księgowość - prowadzenie PKPiR - prowadzenie księgi handlowej - ewidencja przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych ewidencja rejestrów dla celów rozliczenia podatku od towarów i usług VAT - ewidencji środków trwałych i wyposażenia Płace i Kadry - sporządzanie list płac - sporządzanie kartotek wynagrodzeń pracowników - obliczanie podatku dochodowego od pracowników - sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS - sporządzanie sprawozdań dla GUS - obsługa kadrowa Biuro reprezentuje klientów w czasie kontroli przed US i ZUS oraz ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość prowadzonych ksiąg i rozliczeń. Obniżenie kosztów: Promocja "na start"- za pierwszy miesiąc zapłacą Państwo 1 zł. netto, jako forma podziękowania za wybranie naszego biura. "Dla zaradnych"- jeżeli polecą Państwo usługi naszego biura zaprzyjaźnionej/emu przedsiębiorcy a ta/ten zdecyduje się na podpisanie z nami umowy- KOLEJNY MIESIĄC za 1 zł. netto. Promocja "dla zaradnych" nie ma ograniczeń, co oznacza, że osoby zaradne, mogą płacić za usługę księgowo- rachunkową 12 zł. netto rocznie- to zależy tylko od Państwa.
MK Biuro Rachunkowe w Nowym Tomyślu to profesjonalne biuro rachunkowe legitymujące się certyfikatem Ministra Finansów uprawniającym do prowadzenia tego typu działalności. Biuro posiada ubezpieczenie OC - dla bezpieczeństwa naszych klientów. W ofercie biura szeroki wachlarz usług księgowo- rachunkowych. MK biuro rachunkowe to również atrakcyjne promocje dla klientów firmy: np. oferta "na start" to pierwszy miesiąc za jedyna 1 zł. netto. Zapraszamy do współpracy z naszym biurem rachunkowym. ul. Poznańska 22/219 (Netto, 2. piętro) Nowy Tomyśl

Kancelaria Finansowo-Podatkowa - Firmy księgowe i rachunkowe » Kościuszki 30
Oferta: - prowadzenie ksiąg rachunkowych, - doradztwo księgowe, - prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, - prowadzenie i rozliczanie ryczałtu ewidencjonowanego, - prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT, - prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, - kompleksowa obsługa rozliczeń ZUS, - sporządzanie sprawozdań GUS,NBP i innych - wsparcie przy rejestracji działalności gospodarczej, - analizy finansowe, - biznes plany, - świadczenie innych usług zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta.
Oferujemy wszechstronne usługi z zakresu outsourcingu księgowości, kadr i płac. Naszą dewizą jest bliska współpraca z klientem; zrozumienie jego potrzeb oraz praca oparta na wzajemnym zaufaniu. Kierujemy się zasadami troski o dobro klienta. Działamy na podstawie świadectwa kwalifikacyjnego nr 20878/01 wydanego przez Ministra Finansów.

Vademecum-Tax Consulting Sp. z o.o. - Firmy księgowe i rachunkowe » ul. Bóżnicza 12/4
Usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych i ewidencji dla celów podatkowych: • ewidencjowanie dokumentów księgowych w księgach handlowych; • sporządzanie zestawienia obrotów i sald oraz dziennika księgowań; • prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku od towarów i usług; • przygotowanie deklaracji podatkowych; • prowadzenie ewidencji majątku trwałego – ustalenie wysokości umorzenia i amortyzacji; • sporządzenie corocznych sprawozdań finansowych; • opracowanie okresowych sprawozdań zgodnych z indywidualnymi wymaganiami klienta; • opracowanie polityki rachunkowości; • dostosowanie planu kont do indywidualnych potrzeb klienta; • bieżąca kontrola rozrachunków z kontrahentami. Sprawozdawczość: • sporządzanie sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego; • sporządzanie sprawozdań dla Narodowego Banku Polskiego; • sporządzenie sprawozdań dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; • sporządzanie sprawozdań dla Krajowego Rejestru Sądowego; • sporządzanie deklaracji, informacji i zeznań podatkowych dla urzędów skarbowych; • sporządzanie deklaracji dla PFRON. Obsługa kadrowa: • sporządzanie listy płac pracowników, zleceniobiorców oraz osób zatrudnionych na podstawie umowy o dzieło; • sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej dla ZUS; • prowadzenie kart przychodów pracowników; • sporządzanie informacji i deklaracji podatkowych Doradztwo gospodarcze, w tym: • opracowanie wniosków kredytowych i leasingowych wraz z niezbędnymi załącznikami; • pomoc w zakładaniu i przekształcaniu podmiotów gospodarczych; • udział w negocjacjach i rozmowach handlowych; • doradztwo podatkowe; • audyty podatkowe; • doradztwo z zakresu prawa spółek: • - zmiany w umowach spółek, • - wnioski o wpis i zmianę wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego, • - obsługa Zgromadzeń Wspólników, • doradztwo z zakresu prawa pracy; • reprezentacja klienta przed urzędami skarbowymi, urzędami kontroli skarbowej, izbami skarbowymi oraz innymi organami administracji państwowej; • usługi hot-line i hot-mail w w/w zakresie. Pozostałe usługi: • występowanie o zaświadczenia o braku zobowiązań publicznoprawnych; • występowanie o odpisy KRS, GUS, US; • badanie akt spółek w KRS. Klientom proponujemy następujące pakiety usług: 1. Pakiet Impet Idealny dla przedsiębiorców z impetem prowadzących wielokierunkową działalność, z dużym zapotrzebowaniem na doradztwo, wchodzących na nowe obszary działalności. 2. Pakiet Aktiv Idealny dla przedsiębiorców aktywnie rozwijających swoją działalność na znanym dla nich rynku, z dużym zapotrzebowaniem na bieżącą informacje. 3. Pakiet Standard Idealny dla przedsiębiorców o ustabilizowanej działalności, ugruntowanej pozycji, zminimalizowanych planach inwestycyjnych o standartowych potrzebach. 4. Doradca Idealny dla przedsiębiorców posiadających własne zaplecze księgowe, zainteresowanych specjalistycznym doradztwem. Istnieje możliwość indywidualnego dopasowania zakresu pakietu do potrzeb klienta – tak, by otrzymał maksimum korzyści za optymalną cenę.
Vademecum – Tax Consulting to przede wszystkim ludzie – ich wiedza i doświadczenie. Cechy Naszych pracowników takie jak: solidność, punktualność i zaangażowanie są podstawą budowania reputacji Firmy i przekładają się na wysoki poziom obsługi klienta. Sprawne procedury świadczenia usług w Naszej Firmie, to gwarancja terminowego wywiązywania się z przyjętych zleceń. Istniejemy, by wspomagać Was merytorycznie w prowadzonej działalności i ułatwić realizację Waszych celów biznesowych. Korzystając z naszych usług zyskujesz niezbędny czas i informacje do optymalnego zarządzania swoim przedsiębiorstwem. Różnorodne formy działalności gospodarczej przekładają się na różnorodność potrzeb naszych klientów, dlatego stale dążymy do stworzenia oferty pozwalającej na optymalne zaspokojenie oczekiwań jak największej grupy zainteresowanych. Wyznawane przez nas wartości: Pewność (dotrzymywanie obietnic, bezpieczeństwo) Elastyczność (indywidualne oferty, elastyczny czas pracy, kompleksowość) Szybkość (krótki czas reakcji, gwarancja punktualności) Naszym klientom oferujemy: - łatwy dostęp do informacji, - krótki czas reakcji, - kompleksowość obsługi. Jakość naszych usług gwarantują: 1. Wykwalifikowany personel – na samodzielnych stanowiskach zatrudniamy tylko osoby z wyższym wykształceniem. 2. Zarządzanie procesami obsługi klientów wspierane przez system Datev Symfonia. 3. Ubezpieczenie OC z zakresu prowadzenia ksiąg rachunkowych i doradztwa podatkowego. 4. Szacunek dla czasu naszych klientów (udzielamy gwarancji na terminową realizację zleceń)

Biuro Rachunkowe Sabina Bukowska - Firmy księgowe i rachunkowe » Lecha 10/3
Oferujemy: księgi rachunkowe, bilanse, księgi przychodów i rozchodów, rozliczenia ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, rozliczenia VAT (także dla rolników), płace, kadry, deklaracje ZUS, przesył elektroniczny do ZUS wraz z bezpiecznym podpisem elektronicznym, sporządzanie deklaracji do US, analizy ekonomiczne, wnioski kredytowe, biznes plany.
Firma działa na rynku od sierpnia 2002 r. Kapitał polski w 100%. Księgowi z wieloletnim stażem pracy, ciągle uczestniczący w szkoleniach ds. podatków, rachunkowości, finansów przedsiębiorstw płac, kadr i rozliczeń ZUS. Nasi klienci to: spółki oraz małe i średnie przedsiębiorstwa z kapitałem polskim i zagranicznym, rolnicy będący podatnikami podatku VAT, stowarzyszenia. Licencja M.F. nr 28073/02. Obowiązkowe ubezpieczenie OC.

Biuro Rachunkowe Exact - Firmy księgowe i rachunkowe » Jana Grochmalickiego 43
- księgowość - doradztwo finansowe - prowadzenie ksiąg rachunkowych
Biuro Rachunkowe Exact oferuje Państwu doradztwo w zakresie podatków oraz księgowości. Swoje usługi kierujemy dla osób posiadających własne firmy bądź osób indywidualnych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży księgowości.

Biuro Rachunkowe Sabina Rogala - Firmy księgowe i rachunkowe » Jana Pawła II nr 14
Kompleksowa obsługa księgowa i podatkowa podmiotów gospodarczych m.in.: - prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów - prowadzenie ksiąg rachunkowych - VAT - ZUS - PFRON - obsługa kadrowo-płacowa
Firma powstała w 1996 roku, obsługuje podmioty gospodarcze z Poznania i okolic. Obsługujemy w sposób ciągły podmioty o różnych formach organizacyjno-prawnych między innymi spółki prawa handlowego, spółki cywilne, osoby fizyczne. Proponujemy kompleksową obsługę księgową firm na dogodnych warunkach finansowych.

Biuro Rachunkowe Annmar - Firmy księgowe i rachunkowe » 40-lecia PRL 7
- Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów - Obsługa płacowa lub kadrowo-płacowa - Rozliczenia z ZUS - Rozliczenia z Urzędem Skarbowym - Rozliczenia z PFRON - Prowadzenie PZU Życie - Pomoc w obsłudze przelewów bankowych
Biuro Anmar to instytucja, która kierowana jest przez absolwentkę Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Wieloletnie doświadczenie w pracy księgowej zaowocowało otwarcie działalności samodzielnego punktu rachunkowego. Dla klientów stworzono również możliwość obsługi płacowej i kadrowo-płacowej. Biuro rachunkowe Poznań kieruje swoją listę usług zarówno do właścicieli małych jak i dużych przedsiębiorstw. Kilkuletnie doświadczenie, stosowne wykształcenie oraz współdziałanie z jednostką prawną pozwalają na profesjonalną obsługę klienta w każdej chwili oraz potrzebie.

Kamar Biuro Usług Kadrowo-Płacowych - Firmy księgowe i rachunkowe » Kościuszki 70 a/1
- administracja kadr - administracja płac - obsługa ZUS dla pracowników, zleceniobiorców i właścicieli firm - usługi inne np. redagowanie regulaminów
Jesteśmy nową firmą. Rok założenia 2010. Stworzyliśmy ją mając przekonanie, że obszar kadrowo-płacowy jest na tyle wymagający z racji ilości przepisów do opanowania oraz ciągle zmieniających się aktów prawnych, że nawet doświadczone księgowe nie zawsze radzą sobie z obsługą tej dziedziny. Ponieważ posiadamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze firm różnego rodzaju i wielkości chcielibyśmy przedstawić naszą ofertę i zapewnić Państwa,że powierzając nam swoją firmę zaoszczędzicie Państwo na kosztach administracyjnych, będziecie mogli skupić się na właściwej swojej działalności oraz odciążycie dział księgowości. Poza tym zyskujecie Państwo gwarancję tajności wynagrodzeń i możliwość realizacji przelewów dla pracowników poprzez import gotowego pliku do programu bankowego.

Biuro Rachunkowe Andrzej Napiórkowski - Firmy księgowe i rachunkowe » Miła 1
Prowadzenie ksiąg rachunkowych. Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Rozliczenia podatkowe. Rozliczenia z ZUS. Sporządzanie deklaracji i zeznań podatkowych. Sporządzanie list płac. Obsługa kadrowa firm. Biznesplany. Rozliczenia roczne.
Firmę założono w 2004 r. Działa na terenie Swarzędza, Kostrzyna Wlkp, Poznania i okolic. Właścicielem jest Andrzej Napiórkowski, absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz podyplomowych studiów w zakresie rachunkowości i finansów,legitymujący się ponad 20-letnim stażem pracy na stanowisku głównego księgowego i dyrektora finansowego w spółkach prawa handlowego, w tym także notowanych na Giełdzie. Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze małych i średnich podmiotów gospodarczych, prowadzących zarówno księgi przychodów i rozchodów jak i księgi rachunkowe. Obsługujemy zarówno osoby fizyczne jak i spółki prawa handlowego. Dewizą naszej działalności jest profesjonalizm, życzliwość i pełna dyspozycyjność wobec klienta. Jesteśmy elastyczni w zakresie godzin pracy, dostosowując je do potrzeb i wymagań klientów.

Optimum Biuro Rachunkowe - Firmy księgowe i rachunkowe » sielska 12/2
Biuro świadczy rzetelnie i kompleksowo usługi w zakresie: - ksiąg rachunkowych - podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów - ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych - ewidencji sprzedaży i zakupu dla celów VAT - spraw pracowniczych (listy płac, umowy o prace, umowy zlecenia, umowy o dzieło, ZUS, ewidencja czasu pracy) - sporządzania deklaracji VAT, PIT, CIT, ZUS Ponadto wykonujemy rzetelnie i fachowo: - wnioski kredytowe - biznesplany - analizy finansowe Posiadamy pełną ofertę ubezpieczeniową PZU S.A. zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych. Działamy na podstawie umowy z PZU S.A. Poprowadzimy księgowość Państwa firmy i ubezpieczymy jej majątek. Oferujemy m.in.: - ubezpieczenia komunikacyjne - ubezpieczenia majątkowe - ubezpieczenia obowiązkowe - ubezpieczenia pakietowe - ubezpieczenia turystyczne
Optimum Biuro Rachunkowe zostało założone w 2004 roku. Posiada licencję Ministerstwa Finansów z nr 24435/01 dotyczącą wymogów kwalifikacyjnych określonych dla osób prowadzących usługowo księgi rachunkowe. Biuro ubezpieczone jest od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu. Właściciel firmy posiada wyższe wykształcenie magisterskie o specjalności rachunkowość i finanse. Pełnił również obowiązki głównego księgowego w kilku znanych poznańskich firmach. Jest członkiem Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Biuro prowadzi księgowość wyłącznie komputerowo w oparciu o oprogramowanie CDN OPT!MA firmy Comarch. Sporządzamy również analizy finansowe, wnioski kredytowe, biznesplany oraz wnioski o dotacje unijne. Posiadamy pełną ofertę ubezpieczeniową PZU S.A. zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych. Działamy na podstawie umowy z PZU S.A. Poprowadzimy księgowość Państwa firmy i ubezpieczymy jej majątek.

Biuro Rachunkowe Profit Karol Ludwiczak - Firmy księgowe i rachunkowe » Stary Rynek 14
Oferujemy usługi w zakresie prowadzenia: - ksiąg handlowych, - podatkowej książki przychodów i rozchodów, - ryczałtu ewidencjonowanego, - ewidencji zakupu i sprzedaży VAT, - ewidencji środków trwałych i wyposażenia, - kompleksowej obsługi kadrowo-płacowej, - rozrachunków z tytułu zobowiązań i należności, - dokumentacji i rozliczeń z ZUS.
Biuro Rachunkowe Profit - Grodzisk Wlkp. Stawiamy na długofalową współpracę i identyfikację z klientem, spełnianie jego oczekiwań. Gwarantuje to oferowana wszechstronność usług, profesjonalizm, nowoczesność i bezpieczeństwo. Wykonujemy usługi z troską o najwyższą ich jakość, w oparciu o indywidualne potrzeby i wymagania klientów. Rzetelność naszych usług potwierdza licencja Ministra Finansów na świadczenie usług księgowych. Posiadamy ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności.

Firmy księgowe i rachunkowe » Oborniki
Firmy księgowe i rachunkowe w Wolsztyn
Firmy księgowe i rachunkowe w Golina
Firmy księgowe i rachunkowe w Rakoniewice
Firmy księgowe i rachunkowe w Krzywiń
Firmy księgowe i rachunkowe w Kłecko
Firmy księgowe i rachunkowe w Okonek
Firmy księgowe i rachunkowe w Nekla
Firmy księgowe i rachunkowe w Krajenka
Firmy księgowe i rachunkowe w Krzyż Wielkopolski
Firmy księgowe i rachunkowe w Mosina