GdzieKupić.Uslug-cennik.pl

Oborniki

Oborniki
Menu
Gdzie kupić > > Usługi > Księgowość i rachunkowość

Firmy księgowe i rachunkowe » Oborniki

Niestety, w mieście Oborniki Firmy księgowe i rachunkowe niemożliwy. Spójrz na innych miastach regionu:
MK Consult - Firmy księgowe i rachunkowe » Ruskiennicka 8/10/220
Oferta: - prowadzenie ksiąg rachunkowych, - prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, - prowadzenie i rozliczanie ryczałtu ewidencjonowanego, - prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT, - prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, - kompleksowa obsługa rozliczeń ZUS, - sporządzanie sprawozdań GUS, - wsparcie przy rejestracji działalności gospodarczej, - świadczenie innych usług zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta. Na życzenie klienta odbiór dokumentów gratis.
Biuro rachunkowe MK Consult Poznań. Prowadzeniem księgowości zajmujemy się od 1997 roku. Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę księgową oraz doradztwo w podejmowaniu efektywnych decyzji podatkowych. Posiadamy licencję Ministerstwa Finansów nr 2218/97. Korzystając z naszych usług zyskujesz przede wszystkim: - wysoką jakość świadczonych usług, - zmniejszenie kosztów własnych firmy, - obniżenie ryzyka przedsięwzięć biznesowych, - pewność prawidłowych kontaktów z urzędami.

Biuro Rachunkowe Evat - Firmy księgowe i rachunkowe » Sędziwoja 9
Świadczymy usługi w zakresie: - Ksiąg Rachunkowych - Książki Przychodów i Rozchodów - Ewidencji Ryczałtowych - Ewidencji sprzedaży i zakupów dla VAT - Sporządzania i składnia do urzędów deklaracji VAT, PIT, CIT, ZUS - Obsługi kadrowej i płacowej pracowników - Prowadzenia ewidencji środków trwałych i wyposażenia - Możliwość prowadzenia rozliczeń płatności z kontrahentami również dla ryczałtu i KPiR - Możliwość odbioru dokumentów od klienta. - Obliczanie wysokości opłat za korzystanie ze środowiska (obowiązkowe dla każdego podmiotu użytkującego np. samochód)
Biuro Rachunkowe Evat działa w Poznaniu Swarzędzu i Kostrzynie. Zajmujemy się księgowością i rachunkowością średnich i małych przedsiębiorstw. Chętnie zajmiemy się księgowością każdej firmy, której zapewnimy fachową obsługę, niezawodność oraz wysoką jakość wykonywanych usług. Jeśli chcą Państwo rzetelnej oraz indywidualnej obsługi rachunkowej w przystępnej cenie serdecznie zapraszamy do współpracy.

Sandeo Kancelaria Finansowo - Księgowa Anna Trojnara - Firmy księgowe i rachunkowe » Spółdzielcza 2A
- Zarządzanie finansami - Nadzorowanie i prowadzenie księgowości uzupełnionej o systemy raportowania finansowego i księgowego dla zarządu firmy oraz właścicieli - Pozyskiwanie źródeł finansowania - Reprezentowanie naszych Klientów przed bankami, firmami leasingowymi oraz instytucjami finansowymi - Zarządzanie operacjami walutowymi oraz przygotowywaniu przelewów zgodnie z życzeniem naszych Klientów - Doradztwo w zakresie prawa, księgowości i finansów - Sporządzanie miesięcznych,kwartalnych,rocznych raportów finansowych, prognoz i ich analiza - Przygotowywanie budżetów
Firma Sandeo zajmuje się outsourcingiem funkcji finansowo-księgowych dla swoich klientów. Jesteśmy podmiotem, który przejmuje na siebie całość operacji finansowych, rozpoczynając od prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z Polskimi i Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości, poprzez przygotowywanie zarządczych raportów finansowych, dokonywanie operacji walutowych, pozyskiwanie finansowania, wyceny wartości firmy itp., itd. W ofercie posiadamy także usługę prowadzenia ksiąg rachunkowych on-line. Kancelaria Finansowo - Księgowa Sandeo ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość prowadzonych ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń przed US i ZUS. Działalność firmy jest ubezpieczona w zakresie OC.

Calendaria - Firmy księgowe i rachunkowe » os. Tysiąclecia 4/40
Pełna obsługa finansowo-rachunkowa firm.
Firma działa na rynku usług finansowo - księgowych. Oferuje profesjonalne wsparcie w obsłudze rachunkowej i finansowej firmom małym i dużym. Powstała z myślą o kliencie ceniącym rzetelną i stabilną współpracę.

Tarwa Sp. z o.o. - Firmy księgowe i rachunkowe » Zorza 21/2
Nasza oferta: - Prowadzenie ksiąg rachunkowych - Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów - Rozliczenie ryczałtu ewidencjonowanego - Płace i kadry - Analizy finansowe
Jesteśmy licencjonowaną firmą świadczącą kompleksowe usługi z zakresu rachunkowości oraz obsługi kadr i płac dla podmiotów o różnym profilu i wielkości. Posiadamy licencję Ministra Finansów. Posiadamy ubezpieczenie OC, które chroni nas i naszych klientów. Zgodnie z przepisami ponosimy wszelką odpowiedzialność za prawidłowość prowadzonych przez nas ksiąg przed US oraz ZUS. Poza tym istniejemy od 1991 roku. Poskramiamy faktury!

Abc Audit Sp. z o.o. - Firmy księgowe i rachunkowe » Ignacego Paderewskiego 6/11
- audyt podatkowy - audyt finansowy - badanie bilansu - badanie sprawozdań finansowych
Dobry księgowy to potrzebna osoba w w przedsiębiorstwie. Jeśli szukasz firmy, która pomoże w sprawach finansowych Twojej firmy trafiłeś w 10. Otworzyliśmy firmę właśnie z myślą o takich klientach jak Ty. Oferta:Audyt finansowy czy audyt wewnętrzny. By się przekonać o tym koniecznie zajrzyj na nasza witrynę internetowa i zaznajom się z ofertą ABC. Wciąż nie jesteś jeszcze przekonany? Masz pytania? Chętnie odpowiemy na wszelkie Twoje pytania.

Audyt i Consulting BBR sp. z o.o. - Firmy księgowe i rachunkowe » Słupska 28
Oferujemy kompleksową obsługę księgową: - prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów - prowadzenie ksiąg handlowych tzw. pełna rachunkowość - obsługę kadrowo-płacową - doradztwo podatkowe - usługi audytorskie ? badanie sprawozdań finansowych
Biuro rachunkowe z siedzibą Poznań Jeżyce - Audyt i Consulting Biuro Biegłych Rewidentów działa na rynku od 1995 roku. Oferujemy kompleksową obsługę księgową. Usługi księgowe i audytorskie prowadzone są w oparciu o doświadczenie zawodowe zdobyte przez założycieli firmy, którzy są członkami Krajowej Izby Biegłych Rewidentów. Nasze biuro rachunkowe współpracuje także z doradcami podatkowymi oraz specjalistami z dziedziny kadr i płac. Jednak nasza specjalistyczna wiedza oparta jest przede wszystkim na latach doświadczeń ze współpracy z podmiotami gospodarczymi o różnorodnej strukturze i różnym charakterze działalności.

Biuro Rachunkowe ADAO Outsourcing s.c. - Firmy księgowe i rachunkowe » Katowicka 59A/9
- księgi rachunkowe - księgi przychodów i rozchodów - ryczałt od przychodów ewidencjonowanych kadry - płace - raporty
Nowoczesna księgowość dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dostarczamy aktualnych informacji niezbędnych do zarządzania przedsiębiorstwem. Dojeżdżamy do klienta, odbieramy dokumenty. Zapraszamy do współpracy.

MK Consult - Firmy księgowe i rachunkowe » Ruskiennicka 8/10/220
Oferta: - prowadzenie ksiąg rachunkowych, - prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, - prowadzenie i rozliczanie ryczałtu ewidencjonowanego, - prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT, - prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, - kompleksowa obsługa rozliczeń ZUS, - sporządzanie sprawozdań GUS, - wsparcie przy rejestracji działalności gospodarczej, - świadczenie innych usług zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta. Na życzenie klienta odbiór dokumentów gratis.
Biuro rachunkowe MK Consult Poznań. Prowadzeniem księgowości zajmujemy się od 1997 roku. Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę księgową oraz doradztwo w podejmowaniu efektywnych decyzji podatkowych. Posiadamy licencję Ministerstwa Finansów nr 2218/97. Korzystając z naszych usług zyskujesz przede wszystkim: - wysoką jakość świadczonych usług, - zmniejszenie kosztów własnych firmy, - obniżenie ryzyka przedsięwzięć biznesowych, - pewność prawidłowych kontaktów z urzędami.

Active Artur Cyfert - Firmy księgowe i rachunkowe » Plac Św. Anny 6
- Rachunkowość podatkowa i finansowa - Rachunkowość Zarządcza - Doradztwo finansowe - Negocjacje z instytucjami finansowymi - Analizy finansowe - Budżetowanie - Kontroling
Active Biuro Rachunkowe jest nowo powstałą firmą w grodzisku Wielkopolskim. Działa na terenie powiatu grodziskiego oraz w sąsiednich powiatach: Nowy Tomyśl, Wolsztyn a także w Poznaniu. Właściciel posiada ponad 10 letnie doświadczenie w zakresie księgowości oraz finansów przedsiębiorstw. Pracujemy we własnym biurze oraz u klienta. Wspomagamy klienta w sprawach których nie dotykają inne biura, np. negocjujemy z bankami warunki współpracy, pomagamy przejść ścieżkę wejścia na giełdę GPW, zabezpieczamy ryzyko walutowe i wiele innych.

Vademecum-Tax Consulting Sp. z o.o. - Firmy księgowe i rachunkowe » ul. Bóżnicza 12/4
Usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych i ewidencji dla celów podatkowych: • ewidencjowanie dokumentów księgowych w księgach handlowych; • sporządzanie zestawienia obrotów i sald oraz dziennika księgowań; • prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku od towarów i usług; • przygotowanie deklaracji podatkowych; • prowadzenie ewidencji majątku trwałego – ustalenie wysokości umorzenia i amortyzacji; • sporządzenie corocznych sprawozdań finansowych; • opracowanie okresowych sprawozdań zgodnych z indywidualnymi wymaganiami klienta; • opracowanie polityki rachunkowości; • dostosowanie planu kont do indywidualnych potrzeb klienta; • bieżąca kontrola rozrachunków z kontrahentami. Sprawozdawczość: • sporządzanie sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego; • sporządzanie sprawozdań dla Narodowego Banku Polskiego; • sporządzenie sprawozdań dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; • sporządzanie sprawozdań dla Krajowego Rejestru Sądowego; • sporządzanie deklaracji, informacji i zeznań podatkowych dla urzędów skarbowych; • sporządzanie deklaracji dla PFRON. Obsługa kadrowa: • sporządzanie listy płac pracowników, zleceniobiorców oraz osób zatrudnionych na podstawie umowy o dzieło; • sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej dla ZUS; • prowadzenie kart przychodów pracowników; • sporządzanie informacji i deklaracji podatkowych Doradztwo gospodarcze, w tym: • opracowanie wniosków kredytowych i leasingowych wraz z niezbędnymi załącznikami; • pomoc w zakładaniu i przekształcaniu podmiotów gospodarczych; • udział w negocjacjach i rozmowach handlowych; • doradztwo podatkowe; • audyty podatkowe; • doradztwo z zakresu prawa spółek: • - zmiany w umowach spółek, • - wnioski o wpis i zmianę wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego, • - obsługa Zgromadzeń Wspólników, • doradztwo z zakresu prawa pracy; • reprezentacja klienta przed urzędami skarbowymi, urzędami kontroli skarbowej, izbami skarbowymi oraz innymi organami administracji państwowej; • usługi hot-line i hot-mail w w/w zakresie. Pozostałe usługi: • występowanie o zaświadczenia o braku zobowiązań publicznoprawnych; • występowanie o odpisy KRS, GUS, US; • badanie akt spółek w KRS. Klientom proponujemy następujące pakiety usług: 1. Pakiet Impet Idealny dla przedsiębiorców z impetem prowadzących wielokierunkową działalność, z dużym zapotrzebowaniem na doradztwo, wchodzących na nowe obszary działalności. 2. Pakiet Aktiv Idealny dla przedsiębiorców aktywnie rozwijających swoją działalność na znanym dla nich rynku, z dużym zapotrzebowaniem na bieżącą informacje. 3. Pakiet Standard Idealny dla przedsiębiorców o ustabilizowanej działalności, ugruntowanej pozycji, zminimalizowanych planach inwestycyjnych o standartowych potrzebach. 4. Doradca Idealny dla przedsiębiorców posiadających własne zaplecze księgowe, zainteresowanych specjalistycznym doradztwem. Istnieje możliwość indywidualnego dopasowania zakresu pakietu do potrzeb klienta – tak, by otrzymał maksimum korzyści za optymalną cenę.
Vademecum – Tax Consulting to przede wszystkim ludzie – ich wiedza i doświadczenie. Cechy Naszych pracowników takie jak: solidność, punktualność i zaangażowanie są podstawą budowania reputacji Firmy i przekładają się na wysoki poziom obsługi klienta. Sprawne procedury świadczenia usług w Naszej Firmie, to gwarancja terminowego wywiązywania się z przyjętych zleceń. Istniejemy, by wspomagać Was merytorycznie w prowadzonej działalności i ułatwić realizację Waszych celów biznesowych. Korzystając z naszych usług zyskujesz niezbędny czas i informacje do optymalnego zarządzania swoim przedsiębiorstwem. Różnorodne formy działalności gospodarczej przekładają się na różnorodność potrzeb naszych klientów, dlatego stale dążymy do stworzenia oferty pozwalającej na optymalne zaspokojenie oczekiwań jak największej grupy zainteresowanych. Wyznawane przez nas wartości: Pewność (dotrzymywanie obietnic, bezpieczeństwo) Elastyczność (indywidualne oferty, elastyczny czas pracy, kompleksowość) Szybkość (krótki czas reakcji, gwarancja punktualności) Naszym klientom oferujemy: - łatwy dostęp do informacji, - krótki czas reakcji, - kompleksowość obsługi. Jakość naszych usług gwarantują: 1. Wykwalifikowany personel – na samodzielnych stanowiskach zatrudniamy tylko osoby z wyższym wykształceniem. 2. Zarządzanie procesami obsługi klientów wspierane przez system Datev Symfonia. 3. Ubezpieczenie OC z zakresu prowadzenia ksiąg rachunkowych i doradztwa podatkowego. 4. Szacunek dla czasu naszych klientów (udzielamy gwarancji na terminową realizację zleceń)

Condicio Sp z o.o. - Firmy księgowe i rachunkowe » Starołęcka 31
I. Standardy międzynarodowe W spółkach z kapitałem zagranicznym często obowiązują specyficzne zasady związane ze stosowaniem jednolitych, określonych przez spółkę nadrzędną standardów rachunkowości zarządczej, raportowania, jak również terminów przygotowania danych. Jesteśmy przygotowani na profesjonalne wywiązanie się z tych zadań. II. Księgi rachunkowe - otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności wraz z utworzeniem zakładowego planu kont - bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych - wyprowadzanie zaległości księgowych - przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych [CIT-2] i podatku od towarów i usług [VAT-7] - prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie odpisów amortyzacyjnych - okresowe sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez Główny Urząd Statystyczny oraz Narodowy Bank Polski - sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT - sporządzanie bilansu zamknięcia roku obrotowego wraz z rachunkiem zysków i strat, przygotowanie informacji dodatkowej, uzgadnianie sald zobowiązań i należności, sporządzanie zeznania o wysokości osiągniętego rocznego dochodu [CIT-8] III. Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów - bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych - prowadzenie ewidencji majątku trwałego oraz wyposażenia - sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym - sporządzanie list płac, rachunków do umów zleceń i o dzieło oraz obowiązujących deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych - przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz osób zatrudnionych, podlegających tym obowiązkom - przygotowanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych [PIT-5], deklaracji ubezpieczeniowych oraz deklaracji podatku od towarów i usług [VAT-7] - udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych - współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli skarbowej IV. Rozliczenie ryczałtu ewidencjonowanego - ewidencja (VAT) podatku od towarów i usług - rozliczenia z (US) Urzędem Skarbowym i (ZUS) Zakładem Ubezpieczeń Społecznych V. Płace i kadry - sporządzanie miesięcznych list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - przygotowanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych zatrudnionych przez Pracodawcę [PIT-4] oraz odpowiednich przelewów zaliczek na ten podatek - wyliczanie comiesięcznych składek ZUS oraz sporządzanie stosownych deklaracji i przesyłanie ich w formie elektronicznej do ZUS, a także przygotowanie odpowiednich przelewów tych składek - sporządzanie na koniec każdego roku kalendarzowego zestawienia dotyczącego przesłanych składkach na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - sporządzanie na koniec każdego roku kalendarzowego rocznych kartotek wszystkich pracowników w postaci wydruków komputerowych sporządzanie na koniec każdego roku kalendarzowego informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy [PIT-11] - prowadzenie spraw kadrowo-pracowniczych VI. Obsługa i doradztwo z zakresu BHP - Nadzór i doradztwo BHP - Szkolenia w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy - Oceny ryzyka zawodowego stanowisk pracy - Prowadzenie ewidencji gospodarki odzieżą i obuwiem roboczym - Prowadzenie rejestru wypadków przy pracy i rejestru chorób zawodowych - Prowadzenie rejestru badań lekarskich i szkoleń - Sporządzanie umów cywilno-prawnych - Sporządzanie regulaminów pracodawcy - Rozwiązywanie problemów kadrowych w firmie VII. Analizy finansowe W zależności od określonych przez klienta potrzeb, przygotowujemy analizy finansowe wspomagające podejmowanie decyzji w firmie. Mogą to być analizy sprzedaży, szczegółowe analizy kosztów, płynności finansowej, obliczenia wraz z komentarzami ważnych wskaźników finansowych, jak również dowolne zestawienia danych księgowych. VIII. Controling Rozumiany jest jako narzędzie umożliwiające podejmowanie trafniejszych decyzji biznesowych. Ułatwia on określenie optymalnych zakresów odpowiedzialności na poszczególnych szczeblach zarządzania. Umożliwia ponadto sprawdzenie prawidłowości procesów gospodarczych i dostarcza szczegółowych informacji niezbędnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Controlling jednak, nie jest narzędziem zarezerwowanym tylko dla dużych przedsiębiorstw. Może on być usługą skierowaną również do mniejszych przedsiębiorstw pragnących zreorganizować swoją firmę w celu osiągnięcia lepszych wyników finansowych. IX. Nadzór księgowy Prowadzimy nadzór nad personelem księgowym w firmie Klienta, przejmując w ten sposób odpowiedzialność zgodną z zakresem funkcji Głównego Księgowego firmy. Wieloletnie doświadczenie w kontaktach z firmami działającymi w różnych formach prawnych (spółki prawa handlowego, spółki cywilne, stowarzyszenia) pozwoliło nam na zdobycie doświadczeń związanych z systemami organizacji rachunkowości w firmie. W ramach doradztwa rachunkowego proponujemy Państwu usługi w zakresie: - opracowanie polityki rachunkowości w firmie - organizacji rachunkowości i kontroli wewnętrznej w Państwa firmie (opracowanie, modyfikacje i wdrażanie planu kont, opracowanie procedur kontroli wewnętrznej, instrukcja kasowa) - współpraca przy wyborze i wdrażaniu programów finansowo - księgowych - budżetowanie, rachunkowość zarządcza (rachunek kosztów działań - ABC) IX. Sprawozdania finansowe i raporty Sporządzamy wszelkiego typu sprawozdania i raporty finansowe jednostkowe oraz skonsolidowane, zgodnie z Państwa oczekiwaniami, opierając się na wzorach przedstawionych przez Klienta bądź też przedstawiając własne propozycje raportów. X. Doradztwo podatkowe Usługi podatkowe świadczymy zgodnie z najwyższymi standardami. Zapewniamy naszym klientom pomoc i porady w następujących dziedzinach: - konsultacje w zakresie prawa podatkowego od osób prawnych oraz od osób fizycznych, sporządzenie deklaracji rocznej, - podatek od towarów i usług (VAT), - postępowanie i spory w sprawach podatkowych, - ubezpieczenia społeczne, - usługi dotyczące formalności związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych, - doradztwo w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych. XI. Rejestracja działalności gospodarczej
Nasza firma jest profesjonalnym biurem rachunkowym oferujące pełen zakres usług księgowych dla spółek z o.o., fundacji, stowarzyszeń, spółek jawnych, spółek komandytowych oraz spółek cywilnych. Zapewniamy rzetelną obsługę księgowo-podatkową naszych klientów, ponieważ posiadamy bogate doświadczenie zdobyte podczas współpracy z różnorodnymi podmiotami gospodarczymi. Prowadzimy kompleksową obsługę firm będących na ryczałcie, książce przychodów i rozchodów, pełnej księgowości. Jesteśmy elastyczni, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie obsługując go w sposób najbardziej dla niego wygodny, odbieramy dokumenty we wskazanym przez klienta miejscu i czasie. Wiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo dokumentów naszych klientów, dlatego nasze biuro księgowe znajduje się na terenie monitorowanym i pilnowanym przez agencje ochrony 24 godziny na dobę. Korzystamy z niezawodnych systemów komputerowych, transmisji danych oraz najlepszych programów, aby nasze usługi były najwyższej jakości i wykonywane były na czas. Z naszego doświadczenia korzystamy również doradzając firmom, które z nami współpracują przy podejmowaniu strategicznych decyzji mających wpływ na rozwój firmy w bieżącej sytuacji na rynku, również wskazujemy na kierunki mogące przyczynić się do jej rozwoju. Nasz zespół składa się z dyplomowanych i wykwalifikowanych pracowników w dziedzinie rachunkowości i doradztwa finansowego. Oprócz pracy, księgowość to jest także nasza pasja, więc na co dzień rozwijamy nasze zdolności. Pozostajemy do Państwa dyspozycji. Zapraszam do składania zapytań cenowych drogą telefoniczną lub mailową.

Getsix Poznań Sp. z o.o. - Firmy księgowe i rachunkowe » Iłłakowiczówny 11
Nasza działalność nakierowana jest na wspieranie przedsiębiorstw oraz przedsiębiorców w Polsce w procesach gospodarczych. Getsix oferuje Państwu szeroką gamę wyspecjalizowanych usług w zakresie: - Business Services & Consulting - Outsourcing Accounting & Payroll - IT Sales & Services
Getsix specjalizuje się w usługach specjalistycznych z zakresu Księgowości (Księgowość finansowa oraz kadry i płace), podatków, controllingu oraz finansów. Indywidualnie dopasowane sprawozdania oraz miesięczne raporty sporządzamy w języku niemieckim lub angielskim.

Biuro Rachunkowe Andrzej Napiórkowski - Firmy księgowe i rachunkowe » Miła 1
Prowadzenie ksiąg rachunkowych. Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Rozliczenia podatkowe. Rozliczenia z ZUS. Sporządzanie deklaracji i zeznań podatkowych. Sporządzanie list płac. Obsługa kadrowa firm. Biznesplany. Rozliczenia roczne.
Firmę założono w 2004 r. Działa na terenie Swarzędza, Kostrzyna Wlkp, Poznania i okolic. Właścicielem jest Andrzej Napiórkowski, absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz podyplomowych studiów w zakresie rachunkowości i finansów,legitymujący się ponad 20-letnim stażem pracy na stanowisku głównego księgowego i dyrektora finansowego w spółkach prawa handlowego, w tym także notowanych na Giełdzie. Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze małych i średnich podmiotów gospodarczych, prowadzących zarówno księgi przychodów i rozchodów jak i księgi rachunkowe. Obsługujemy zarówno osoby fizyczne jak i spółki prawa handlowego. Dewizą naszej działalności jest profesjonalizm, życzliwość i pełna dyspozycyjność wobec klienta. Jesteśmy elastyczni w zakresie godzin pracy, dostosowując je do potrzeb i wymagań klientów.

Kancelaria Podatkowa Błaszyk Ryszard - Firmy księgowe i rachunkowe » Grimma 6
Kompleksowa oferta bieżącej obsługi prawno-podatkowej oraz reprezentowania podatników w postępowaniach kontrolnych i podatkowych.
Szeroka gama usług z zakresu prowadzenia kadr i płac w Poznaniu i nie tylko, rejestracji spółek na terenie Poznania i innych miast, rozliczeń ZUS w Poznaniu i okolicach, usług podatkowych na terenie Poznania, zakładania firmy w Poznaniu. Jesteśmy biurem rachunkowym w Ławicy. Posiadamy w swojej ofercie kompleksowe usługi doradcy podatkowego w Poznaniu. Współpracujemy z fachowcami w wielu dziedzinach, jak na przykład finanse. Polecamy internetową obsługę klientów.

Kancelaria Gospodarcza - Firmy księgowe i rachunkowe » Bukowska 120A/6
Jesteśmy, doświadczonym i dynamicznym zespołem specjalistów, który oferuje Państwu następujące usługi: - prowadzenie rachunkowości - doradztwo personalne - prowadzenie dokumentacji kadrowej i polityki personalnej - obsługa w zakresie BHP - obsługa prawna - szkolenia - badania marketingowe - wdrażanie systemów zarządzania - usługi marketingowe - informacja gospodarcza
W naszej kancelarii otrzymają Państwo kompleksową i rzetelną pomoc w każdej dziedzinie gospodarki, gdyż współpracuje z nami wielu specjalistów branżowych. Dzięki współpracy z naszą kancelarią zaoszczędzą Państwo czas i pieniądze. Naszym celem jest służyć Państwu swoją wiedzą i doświadczeniem, a Państwa satysfakcja ze współpracy z nami będzie największą nagrodą.

Biuro Rachunkowe Exact - Firmy księgowe i rachunkowe » Jana Grochmalickiego 43
- księgowość - doradztwo finansowe - prowadzenie ksiąg rachunkowych
Biuro Rachunkowe Exact oferuje Państwu doradztwo w zakresie podatków oraz księgowości. Swoje usługi kierujemy dla osób posiadających własne firmy bądź osób indywidualnych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży księgowości.

Kancelaria Finansowo-Podatkowa - Firmy księgowe i rachunkowe » Kościuszki 30
Oferta: - prowadzenie ksiąg rachunkowych, - doradztwo księgowe, - prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, - prowadzenie i rozliczanie ryczałtu ewidencjonowanego, - prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT, - prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, - kompleksowa obsługa rozliczeń ZUS, - sporządzanie sprawozdań GUS,NBP i innych - wsparcie przy rejestracji działalności gospodarczej, - analizy finansowe, - biznes plany, - świadczenie innych usług zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta.
Oferujemy wszechstronne usługi z zakresu outsourcingu księgowości, kadr i płac. Naszą dewizą jest bliska współpraca z klientem; zrozumienie jego potrzeb oraz praca oparta na wzajemnym zaufaniu. Kierujemy się zasadami troski o dobro klienta. Działamy na podstawie świadectwa kwalifikacyjnego nr 20878/01 wydanego przez Ministra Finansów.

Bemir Biuro Rachunkowe - Firmy księgowe i rachunkowe » os. S.Batorego 30/1
usługi księgowe (KPIR, księgi handlowe), ryczałt, ewidencje VAT, kadry i płace, ZUS, rozliczanie dotacji unijnych, pity.
Bemir Biuro rachunkowe istnieje od 1999 roku. Prowadzi kompleksową obsługę podmiotów gospodarczych w zakresie rachunkowości i finansów. Potwierdzeniem kwalifikacji zawodowych i wieloletniego doświadczenia jest posiadanie wydanych przez Ministra Finansów uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (nr 20423/00).

Biuro Rachunkowe Fechner i Wspólnicy Sp. z o.o. - Firmy księgowe i rachunkowe » Bystra 7
1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych - organizacja procesu obiegu dokumentów, - opracowanie i modyfikacja przyjętych zasad polityki rachunkowości, w tym planów kont, - prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zasadami rachunkowości określonymi w ustawie o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r., - sporządzanie sprawozdań finansowych oraz wymaganych przez prawo deklaracji podatkowych i statystycznych, - sporządzanie raportów specjalnych, stosownie do indywidualnych wymagań klientów, prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, - prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, - prowadzenie ewidencji dla celów rozliczania podatku od towarów i usług, - obsługę kontroli zewnętrznych, - inne usługi w zakresie rachunkowości. 2. Obsługa kadrowo-płacowa - prowadzenie akt osobowych, - rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS, - przygotowanie dokumentów związanych z ustaleniem oraz ustaniem stosunku pracy, - bieżąca obsługa pracowników - wydawanie zaświadczeń między innymi o okresach zatrudnienia, zaświadczeń o wynagrodzeniu, świadectw pracy, - naliczanie składek na PFRON oraz przygotowywanie i wysyłanie deklaracji, - sporządzanie deklaracji GUS, - sporządzanie raportów dla potrzeb zarządzania kadrami np. analiza czasu pracy, - naliczanie wszystkich rodzajów wynagrodzeń i sporządzanie list płac, - sporządzanie tzw. pasków wypłat dla pracowników, - dokonywanie wypłat wynagrodzeń na konta pracowników, - sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do US oraz ZUS, - rozliczanie zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, - rozliczanie umów zleceń, - rozliczanie kosztów używania samochodów służbowych do celów prywatnych i ry-czałtów z tytułu wykorzystywania samochodów prywatnych do celów służbowych, - naliczenie przysługujących diet w delegacjach krajowych i zagranicznych, - obsługę kontroli zewnętrznych, - inne usługi z zakresu obsługi kadrowo-płacowej. 3. Doradztwo gospodarcze - przeprowadzanie analiz ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw, - przeprowadzanie analiz opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych, - przeprowadzanie analiz źródeł pozyskiwania kapitału, - opracowywanie business planów, - sporządzanie wniosków kredytowych, - analiza możliwości wykorzystania funduszy publicznych do finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych, - opracowywanie wniosków o dotacje, - nadzór nad właściwym udokumentowaniem przebiegu realizacji inwestycji pod kątem zgodności z wymaganiami instytucji udzielającej wsparcia, zakończony wnioskiem o wypłatę środków pomocowych, - pomoc przy zakładaniu firmy – doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniej formy prawnej, sposobu opodatkowania, opracowanie umowy spółki, rejestracja w urzędzie lub sądzie gospodarczym, rejestracja w ZUS oraz dla celów statystycznych. Usługi świadczymy w naszym biurze lub w siedzibie klienta, w zależności od Państwa wymagań i preferencji.
Poznańskie biuro rachunkowe Fechner i Wspólnicy Sp. z o.o. oferuje kompleksową obsługę finansową, optymalizację obciążeń podatkowych oraz doradztwo gospodarcze. Bezpieczeństwo podatkowe, wspomaganie decyzji finansowych, wykwalifikowana kadra. Biuro proponuje Państwu udział w budowaniu i realizowaniu strategii rachunkowo-podatkowej Państwa firmy, pomagając osiągnąć wytyczone cele. Doradzając Państwu, pragniemy stać się współautorami Państwa gospodarczych sukcesów.

Quantum Accounting Sp. z o.o. - Firmy księgowe i rachunkowe » Bydgoska 81/4
- Usługowe prowadzenie ksiąg - Usługowe prowadzenie książek przychodów i rozchodów - Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej
Naszą ofertę kierujemy do firm z obszaru całego kraju. Zajmujemy się usługowym prowadzeniem ksiąg, książek przychodów i rozchodów. Prowadzimy pełną obsługę w zakresie kadr i płac, organizujemy szkolenia bezpieczeństwa i higieny pracy.

PSc-Hr - Firmy księgowe i rachunkowe » Jugosłowiańska 44 c
Korekta deklaracji Zus przeprowadzona przez naszą firmę obejmuje: * porządkowanie kartotek ubezpieczonych - korekta danych, * odtwarzanie bazy danych Programu Płatnika, * analizę zawiadomień o błędach przesłanych przez Zus, * weryfikację rozbieżności pomiędzy Zus Dra i Zus Wdr w oparciu o bazę danych (Program Płatnik) oraz kopie dokumentów źródłowych, * wykonanie korekty deklaracji Zus z użyciem narzędzi informatycznych stworzonych do korekty z uwzględnieniem nieprawidłowości: - "Ubezpieczeni, dla których brak jest raportów imiennych" - "Raporty imienne niezgodne ze zgłoszeniem ubezpieczonego" i "Raporty imienne nieznanych ubezpieczonych" ? korekty deklaracji zgłoszeniowych (Zus Zua, Zus Zwua), - "Błędne raporty imienne" i "Raporty imienne bez deklaracji" - korekta deklaracji Zus (Zus Dra, Zus Rca), - Przekroczenie trzydziestokrotności przeciętnego wynagrodzenia obowiązującego w danym roku (korekta składek Zus), * szkolenia z zakresu tworzenia deklaracji Zus, ich korekty oraz Programu Płatnik.
Jesteśmy ogólnopolską firmą doradczą specjalizującą się w sporządzaniu korekty Zus. Współpracujemy z pracownikami Zus (w tym z Inspektorami Kontroli Zus), informatykami oraz specjalistami z zakresu ubezpieczeń społecznych. Nasze doświadczenie przy sporządzaniu dokumentów Zus w zakresie korekty deklaracji rozliczeniowych (np. Zus Dra, Zus Rca) i korekty dokumentów zgłoszeniowych (np. Zus Zua, Zus Zwua) sprawia, że mogliśmy pomoc wielu firmom i instytucjom z rożnych branż w całej Polsce. Posiadamy poświadczenia bezpieczeństwa pozwalające na dostęp do dokumentów mających klauzulę poufności oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Naszym celem jest szybka i skuteczna pomoc firmie w rozwiązaniu problemów z Zus. Prowadzimy szkolenia w zakresie korekty dokumentów Zus. Dzięki nim korekta deklaracji Zus nie jest później potrzebna.

Firmy księgowe i rachunkowe » Oborniki
Firmy księgowe i rachunkowe w Poznań
Firmy księgowe i rachunkowe w Jarocin
Firmy księgowe i rachunkowe w Murowana Goślina
Firmy księgowe i rachunkowe w Rychwał
Firmy księgowe i rachunkowe w Gostyń
Firmy księgowe i rachunkowe w Pleszew
Firmy księgowe i rachunkowe w Czerniejewo
Firmy księgowe i rachunkowe w Kłodawa
Firmy księgowe i rachunkowe w Koźmin Wielkopolski
Firmy księgowe i rachunkowe w Gniezno