[Gdzie Kupić] uslug-cennik.pl

Miasto: Oborniki
Inne miasto
Strona główna > > Usługi > Księgowość i rachunkowość

Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach

Inne kategorie:
Usługi rzemieślnicze
Serwisy, naprawy
Księgowość i rachunkowość
Doradztwo finansowe
Serwisy internetowe B2B
Usługi dla firm
Biura podróży
Turystyka aktywna
Usługi prawnicze
Obsługa informatyczna firm
Szkolenia biznesowe
Serwisy sprzętu komputerowego
Tłumaczenia
Sprzątanie, usługi porządkowe
Tworzenie prezentacji multimedialnych
Agencje turystyczne
Korepetycje
Serwisy internetowe
Doradztwo i informacja gospodarcza
Badania marketingowe
Detektywi
Doskonalenie zawodowe
Studia graficzne
Kurierzy
Organizacja ślubów i wesel
Obsługa i organizacja imprez
Agencje public relations
Leasing
Fotografia reklamowa
Przeprowadzki
Doradztwo informatyczne
Ubezpieczenia
Obr
Inne usługi
Pośrednicy
Zakłady pogrzebowe
Fryzjerstwo
Przesyłki kurierskie
Fotografia
Serwisy edukacyjne
Doradztwo personalne
Organizacja imprez sportowych
Agencje hostess
Militaria
Poradnie psychologiczne
Producenci filmowi
Modelarstwo
Zobacz inne miasta swojego regionu:
Biuro Rachunkowe , telefon 0-605 634 340 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Niepodległości 21/27
- prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej - prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej - sporządzanie deklaracji podatkowych - rozliczenia podatników i pracowników z ZUS (przekaz elektroniczny)
Biuro posiada licencję Ministerstwa Finansów oraz polisę OC, co gwarantuje bezpieczeństwo merytoryczne i finansowe dla prowadzonych firm. Rozliczeń dokonujemy za pomocą komputerowych programów księgowych, co jest dodatkowym zabezpieczeniem jakości i bezpieczeństwa państwa zleceń.

Kamar Biuro Usług Kadrowo-Płacowych , telefon +48 883-790-369 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Kościuszki 70 a/1
- administracja kadr - administracja płac - obsługa ZUS dla pracowników, zleceniobiorców i właścicieli firm - usługi inne np. redagowanie regulaminów
Jesteśmy nową firmą. Rok założenia 2010. Stworzyliśmy ją mając przekonanie, że obszar kadrowo-płacowy jest na tyle wymagający z racji ilości przepisów do opanowania oraz ciągle zmieniających się aktów prawnych, że nawet doświadczone księgowe nie zawsze radzą sobie z obsługą tej dziedziny. Ponieważ posiadamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze firm różnego rodzaju i wielkości chcielibyśmy przedstawić naszą ofertę i zapewnić Państwa,że powierzając nam swoją firmę zaoszczędzicie Państwo na kosztach administracyjnych, będziecie mogli skupić się na właściwej swojej działalności oraz odciążycie dział księgowości. Poza tym zyskujecie Państwo gwarancję tajności wynagrodzeń i możliwość realizacji przelewów dla pracowników poprzez import gotowego pliku do programu bankowego.

Gotaxa Kancelaria Rachunkowa , telefon 728-477-660 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Uni Lubelskiej 3
Usługi w zakresie: - prowadzenia ksiąg rachunkowych - sporządzania sprawozdań finansowych - rozliczeń podatkowe - doradztwa gospodarczego - szkoleń z zakresu finansów i księgowości
Gotaxa Kancelaria Rachunkowa-usługi księgowe, rachunkowe oraz nadzór Głównej Księgowej / Dyr. Finansowego. Usługi w zakresie: - prowadzenia ksiąg rachunkowych - sporządzania sprawozdań finansowych - rozliczeń podatkowe - doradztwa gospodarczego - szkoleń z zakresu finansów i księgowości

Biuro Rachunkowe Fechner i Wspólnicy Sp. z o.o. , telefon (061) 887-80-84 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Bystra 7
1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych - organizacja procesu obiegu dokumentów, - opracowanie i modyfikacja przyjętych zasad polityki rachunkowości, w tym planów kont, - prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zasadami rachunkowości określonymi w ustawie o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r., - sporządzanie sprawozdań finansowych oraz wymaganych przez prawo deklaracji podatkowych i statystycznych, - sporządzanie raportów specjalnych, stosownie do indywidualnych wymagań klientów, prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, - prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, - prowadzenie ewidencji dla celów rozliczania podatku od towarów i usług, - obsługę kontroli zewnętrznych, - inne usługi w zakresie rachunkowości. 2. Obsługa kadrowo-płacowa - prowadzenie akt osobowych, - rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS, - przygotowanie dokumentów związanych z ustaleniem oraz ustaniem stosunku pracy, - bieżąca obsługa pracowników - wydawanie zaświadczeń między innymi o okresach zatrudnienia, zaświadczeń o wynagrodzeniu, świadectw pracy, - naliczanie składek na PFRON oraz przygotowywanie i wysyłanie deklaracji, - sporządzanie deklaracji GUS, - sporządzanie raportów dla potrzeb zarządzania kadrami np. analiza czasu pracy, - naliczanie wszystkich rodzajów wynagrodzeń i sporządzanie list płac, - sporządzanie tzw. pasków wypłat dla pracowników, - dokonywanie wypłat wynagrodzeń na konta pracowników, - sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do US oraz ZUS, - rozliczanie zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, - rozliczanie umów zleceń, - rozliczanie kosztów używania samochodów służbowych do celów prywatnych i ry-czałtów z tytułu wykorzystywania samochodów prywatnych do celów służbowych, - naliczenie przysługujących diet w delegacjach krajowych i zagranicznych, - obsługę kontroli zewnętrznych, - inne usługi z zakresu obsługi kadrowo-płacowej. 3. Doradztwo gospodarcze - przeprowadzanie analiz ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw, - przeprowadzanie analiz opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych, - przeprowadzanie analiz źródeł pozyskiwania kapitału, - opracowywanie business planów, - sporządzanie wniosków kredytowych, - analiza możliwości wykorzystania funduszy publicznych do finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych, - opracowywanie wniosków o dotacje, - nadzór nad właściwym udokumentowaniem przebiegu realizacji inwestycji pod kątem zgodności z wymaganiami instytucji udzielającej wsparcia, zakończony wnioskiem o wypłatę środków pomocowych, - pomoc przy zakładaniu firmy – doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniej formy prawnej, sposobu opodatkowania, opracowanie umowy spółki, rejestracja w urzędzie lub sądzie gospodarczym, rejestracja w ZUS oraz dla celów statystycznych. Usługi świadczymy w naszym biurze lub w siedzibie klienta, w zależności od Państwa wymagań i preferencji.
Poznańskie biuro rachunkowe Fechner i Wspólnicy Sp. z o.o. oferuje kompleksową obsługę finansową, optymalizację obciążeń podatkowych oraz doradztwo gospodarcze. Bezpieczeństwo podatkowe, wspomaganie decyzji finansowych, wykwalifikowana kadra. Biuro proponuje Państwu udział w budowaniu i realizowaniu strategii rachunkowo-podatkowej Państwa firmy, pomagając osiągnąć wytyczone cele. Doradzając Państwu, pragniemy stać się współautorami Państwa gospodarczych sukcesów.

Donewell Langowski Sp.k. , telefon +48 61 625 22 12 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Grottgera 4/2
- Opracowanie planu kont dostosowanego do wymogów sprawozdawczości polskiej oraz raportowania - Prowadzenie ksiąg rachunkowych - Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych lub rocznych deklaracji podatkowych: PIT, CIT, VAT, INTRASTAT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Wsparcie w przypadku kontroli przeprowadzonych przez organy administracji państwowej oraz w przypadku badania sprawozdań finansowych przez biegłego rewidenta - Wypełnianie formularzy do NBP,PFRON i Urzędu Statystycznego - Prowadzenie ewidencji środków trwałych - Nadzór księgowy
Donewell to firma świadcząca usługi outsorsingu w modelu BPO (outsousing procesów biznesowych). Specjalizujemy się w usługach obsługi przedsiębiorstw w zakresie rachunkowości księgowej, rachunkowości zarządczej, obsłudze kadr i naliczaniu płac, a także doradztwie podatkowym. Przez ostatnie lata pracownicy Donewell zbierali doświadczenia, specjalizując się w rozliczaniu projektów unijnych. Suma w pełni rozliczonych projektów to kwota przekraczająca 8 000 000 PLN. Dla nas w Donewell najważniejszy jest sukces klienta, chcemy i stwarzamy nowe możliwości rozwoju. Nasze wartości to otwartość, dostępność oraz stałe podnoszenie kompetencji z zakresie przedstawionej oferty.

Adconsulting , telefon (061) 425-43-03 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Roosevelta 83
Oferujemy naszym klientom kompleksową obsługę księgową, w skład, której wchodzi: - prowadzenie ksiąg rachunkowych albo podatkowej księgi przychodów i rozchodów, a dla ryczałtowców ewidencji przychodów, - sporządzamy ewidencję środków trwałych i wyposażenia, prowadzenia ewidencji obrotu magazynowego, - prowadzenia ewidencji do celów podatku VAT, - rozliczania w zakresie podatku VAT, - na podstawie ksiąg i rejestrów wypełniamy wszystkie niezbędne deklaracje podatkowe i sprawozdawcze, oraz dostarczamy je do odpowiednich urzędów, , - opracowywania Zakładowych Plantów Kont oraz polityki rachunkowości, - rozliczania w zakresie podatku dochodowego, - sporządzania sprawozdań finansowych, - uczestnictwa w badaniu sprawozdań finansowych, - sporządzaniu sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS , PFRON, - sporządzanie deklaracji Intrastat, - reprezentowaniu podatnika przed Urzędem Skarbowym, Urzędem Statystycznym, i innych urzędach w zakresie naszego umocowania - przygotowywaniu i załatwianiu spraw związanych z aktualizacją danych o przedsiębiorstwie w Sądzie Rejestrowym, Urzędzie Skarbowym, Urzędzie Statystycznym, - bez ograniczeń udzielamy wszelkich porad i wyjaśnień księgowo-podatkowych.
Biuro rachunkowe świadczy kompleksową obsługę podmiotów gospodarczych o różnym profilu działalności i formie prawnej. Klientami naszego biura są zarówno małe jednoosobowe firmy opodatkowane w sposób zryczałtowany, jak też spółki prawa handlowego zobowiązane ustawą do prowadzenia ksiąg rachunkowych. Biuro posiada wszelkie uprawnienia do prowadzenia ksiąg rachunkowych , a tym samym również innych ewidencji księgowych. Firma specjalizuje się w obsłudze firm w zakresie księgowości, podatków oraz kadr i płac . W naszym biurze możecie Państwo załatwić większość formalności związanych z założeniem, prowadzeniem lub likwidacją każdej firmy. W ramach współpracy oferujemy specjalistyczne konsultacje w dziedzinie rachunkowości , finansów i organizacji przedsiębiorstwa. Sporządzamy analizy finansowe i marketingowe, opracowujemy wnioski kredytowe oraz biznesplany. Zapewniamy naszym klientom doradztwo i reprezentację przed urzędami. Współpracująca z nami kancelaria prawna poszerza zakres świadczonych przez nas usług. Biuro ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość prowadzonych ksiąg i rozliczeń klientów przed US i ZUS. Dodatkowo działalność Biura jest ubezpieczona w zakresie OC. Zapraszamy wszystkich do naszego biura i prosimy o zapoznanie się z naszą ofertą.

Biuro Rachunkowe Profit Karol Ludwiczak , telefon (061) 444-76-70 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Stary Rynek 14
Oferujemy usługi w zakresie prowadzenia: - ksiąg handlowych, - podatkowej książki przychodów i rozchodów, - ryczałtu ewidencjonowanego, - ewidencji zakupu i sprzedaży VAT, - ewidencji środków trwałych i wyposażenia, - kompleksowej obsługi kadrowo-płacowej, - rozrachunków z tytułu zobowiązań i należności, - dokumentacji i rozliczeń z ZUS.
Biuro Rachunkowe Profit - Grodzisk Wlkp. Stawiamy na długofalową współpracę i identyfikację z klientem, spełnianie jego oczekiwań. Gwarantuje to oferowana wszechstronność usług, profesjonalizm, nowoczesność i bezpieczeństwo. Wykonujemy usługi z troską o najwyższą ich jakość, w oparciu o indywidualne potrzeby i wymagania klientów. Rzetelność naszych usług potwierdza licencja Ministra Finansów na świadczenie usług księgowych. Posiadamy ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności.

Vademecum-Tax Consulting Sp. z o.o. , telefon 061 85-15-283 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem ul. Bóżnicza 12/4
Usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych i ewidencji dla celów podatkowych: • ewidencjowanie dokumentów księgowych w księgach handlowych; • sporządzanie zestawienia obrotów i sald oraz dziennika księgowań; • prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku od towarów i usług; • przygotowanie deklaracji podatkowych; • prowadzenie ewidencji majątku trwałego – ustalenie wysokości umorzenia i amortyzacji; • sporządzenie corocznych sprawozdań finansowych; • opracowanie okresowych sprawozdań zgodnych z indywidualnymi wymaganiami klienta; • opracowanie polityki rachunkowości; • dostosowanie planu kont do indywidualnych potrzeb klienta; • bieżąca kontrola rozrachunków z kontrahentami. Sprawozdawczość: • sporządzanie sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego; • sporządzanie sprawozdań dla Narodowego Banku Polskiego; • sporządzenie sprawozdań dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; • sporządzanie sprawozdań dla Krajowego Rejestru Sądowego; • sporządzanie deklaracji, informacji i zeznań podatkowych dla urzędów skarbowych; • sporządzanie deklaracji dla PFRON. Obsługa kadrowa: • sporządzanie listy płac pracowników, zleceniobiorców oraz osób zatrudnionych na podstawie umowy o dzieło; • sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej dla ZUS; • prowadzenie kart przychodów pracowników; • sporządzanie informacji i deklaracji podatkowych Doradztwo gospodarcze, w tym: • opracowanie wniosków kredytowych i leasingowych wraz z niezbędnymi załącznikami; • pomoc w zakładaniu i przekształcaniu podmiotów gospodarczych; • udział w negocjacjach i rozmowach handlowych; • doradztwo podatkowe; • audyty podatkowe; • doradztwo z zakresu prawa spółek: • - zmiany w umowach spółek, • - wnioski o wpis i zmianę wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego, • - obsługa Zgromadzeń Wspólników, • doradztwo z zakresu prawa pracy; • reprezentacja klienta przed urzędami skarbowymi, urzędami kontroli skarbowej, izbami skarbowymi oraz innymi organami administracji państwowej; • usługi hot-line i hot-mail w w/w zakresie. Pozostałe usługi: • występowanie o zaświadczenia o braku zobowiązań publicznoprawnych; • występowanie o odpisy KRS, GUS, US; • badanie akt spółek w KRS. Klientom proponujemy następujące pakiety usług: 1. Pakiet Impet Idealny dla przedsiębiorców z impetem prowadzących wielokierunkową działalność, z dużym zapotrzebowaniem na doradztwo, wchodzących na nowe obszary działalności. 2. Pakiet Aktiv Idealny dla przedsiębiorców aktywnie rozwijających swoją działalność na znanym dla nich rynku, z dużym zapotrzebowaniem na bieżącą informacje. 3. Pakiet Standard Idealny dla przedsiębiorców o ustabilizowanej działalności, ugruntowanej pozycji, zminimalizowanych planach inwestycyjnych o standartowych potrzebach. 4. Doradca Idealny dla przedsiębiorców posiadających własne zaplecze księgowe, zainteresowanych specjalistycznym doradztwem. Istnieje możliwość indywidualnego dopasowania zakresu pakietu do potrzeb klienta – tak, by otrzymał maksimum korzyści za optymalną cenę.
Vademecum – Tax Consulting to przede wszystkim ludzie – ich wiedza i doświadczenie. Cechy Naszych pracowników takie jak: solidność, punktualność i zaangażowanie są podstawą budowania reputacji Firmy i przekładają się na wysoki poziom obsługi klienta. Sprawne procedury świadczenia usług w Naszej Firmie, to gwarancja terminowego wywiązywania się z przyjętych zleceń. Istniejemy, by wspomagać Was merytorycznie w prowadzonej działalności i ułatwić realizację Waszych celów biznesowych. Korzystając z naszych usług zyskujesz niezbędny czas i informacje do optymalnego zarządzania swoim przedsiębiorstwem. Różnorodne formy działalności gospodarczej przekładają się na różnorodność potrzeb naszych klientów, dlatego stale dążymy do stworzenia oferty pozwalającej na optymalne zaspokojenie oczekiwań jak największej grupy zainteresowanych. Wyznawane przez nas wartości: Pewność (dotrzymywanie obietnic, bezpieczeństwo) Elastyczność (indywidualne oferty, elastyczny czas pracy, kompleksowość) Szybkość (krótki czas reakcji, gwarancja punktualności) Naszym klientom oferujemy: - łatwy dostęp do informacji, - krótki czas reakcji, - kompleksowość obsługi. Jakość naszych usług gwarantują: 1. Wykwalifikowany personel – na samodzielnych stanowiskach zatrudniamy tylko osoby z wyższym wykształceniem. 2. Zarządzanie procesami obsługi klientów wspierane przez system Datev Symfonia. 3. Ubezpieczenie OC z zakresu prowadzenia ksiąg rachunkowych i doradztwa podatkowego. 4. Szacunek dla czasu naszych klientów (udzielamy gwarancji na terminową realizację zleceń)

Balance Biuro Rachunkowe , telefon 0 600 072 553 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Matejki 40
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych - Prowadzenie książek przychodów i rozchodów - Prowadzenie ewidencji przychodów ryczałtowych - Prowadzenie rozliczeń z zakresu podatku VAT - Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych - Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia - Sporządzanie deklaracji ZUS - Sporządzanie analiz dotyczących działalności firmy - Nadzorowanie wysokości i terminów wpłat zobowiązań podatkowych, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz pozostałych należności publicznoprawnych - Dokonywanie rocznych rozliczeń podatkowych dla podmiotów gospodarczych i osób fizycznych
Oferta jest skierowana do firm jak również osób indywidualnych. Posiadamy zezwolenia Ministra Finansów o nr 10193/2005. Osoba prowadząca firmę posiada wieloletnie doświadczenie w róznych specyfikach firm. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie małych i średnich firm.

Finlog Usługi Rachunkowo-Konsultingowe , telefon 0 600 072 553 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Poznańska 75, Skórzewo
- Usługi księgowe - Prowadzenie ksiąg handlowych - Rachunkowość - Szkolenia logistyczne - Doradztwo gospodarcze
Świadczymy wyspecjalizowane usługi rachunkowe oraz konsultingowe z problematyki logistycznej. Działamy na terenie Poznania i okolic. Oferujemy pełen zakres usług księgowych dla firm, zajmujemy się pełnym obiegiem dokumentów.

Kamar Biuro Usług Kadrowo-Płacowych , telefon +48 883-790-369 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Kościuszki 70 a/1
- administracja kadr - administracja płac - obsługa ZUS dla pracowników, zleceniobiorców i właścicieli firm - usługi inne np. redagowanie regulaminów
Jesteśmy nową firmą. Rok założenia 2010. Stworzyliśmy ją mając przekonanie, że obszar kadrowo-płacowy jest na tyle wymagający z racji ilości przepisów do opanowania oraz ciągle zmieniających się aktów prawnych, że nawet doświadczone księgowe nie zawsze radzą sobie z obsługą tej dziedziny. Ponieważ posiadamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze firm różnego rodzaju i wielkości chcielibyśmy przedstawić naszą ofertę i zapewnić Państwa,że powierzając nam swoją firmę zaoszczędzicie Państwo na kosztach administracyjnych, będziecie mogli skupić się na właściwej swojej działalności oraz odciążycie dział księgowości. Poza tym zyskujecie Państwo gwarancję tajności wynagrodzeń i możliwość realizacji przelewów dla pracowników poprzez import gotowego pliku do programu bankowego.

PSc-Hr , telefon +48 880-616-676 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Jugosłowiańska 44 c
Korekta deklaracji Zus przeprowadzona przez naszą firmę obejmuje: * porządkowanie kartotek ubezpieczonych - korekta danych, * odtwarzanie bazy danych Programu Płatnika, * analizę zawiadomień o błędach przesłanych przez Zus, * weryfikację rozbieżności pomiędzy Zus Dra i Zus Wdr w oparciu o bazę danych (Program Płatnik) oraz kopie dokumentów źródłowych, * wykonanie korekty deklaracji Zus z użyciem narzędzi informatycznych stworzonych do korekty z uwzględnieniem nieprawidłowości: - "Ubezpieczeni, dla których brak jest raportów imiennych" - "Raporty imienne niezgodne ze zgłoszeniem ubezpieczonego" i "Raporty imienne nieznanych ubezpieczonych" ? korekty deklaracji zgłoszeniowych (Zus Zua, Zus Zwua), - "Błędne raporty imienne" i "Raporty imienne bez deklaracji" - korekta deklaracji Zus (Zus Dra, Zus Rca), - Przekroczenie trzydziestokrotności przeciętnego wynagrodzenia obowiązującego w danym roku (korekta składek Zus), * szkolenia z zakresu tworzenia deklaracji Zus, ich korekty oraz Programu Płatnik.
Jesteśmy ogólnopolską firmą doradczą specjalizującą się w sporządzaniu korekty Zus. Współpracujemy z pracownikami Zus (w tym z Inspektorami Kontroli Zus), informatykami oraz specjalistami z zakresu ubezpieczeń społecznych. Nasze doświadczenie przy sporządzaniu dokumentów Zus w zakresie korekty deklaracji rozliczeniowych (np. Zus Dra, Zus Rca) i korekty dokumentów zgłoszeniowych (np. Zus Zua, Zus Zwua) sprawia, że mogliśmy pomoc wielu firmom i instytucjom z rożnych branż w całej Polsce. Posiadamy poświadczenia bezpieczeństwa pozwalające na dostęp do dokumentów mających klauzulę poufności oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Naszym celem jest szybka i skuteczna pomoc firmie w rozwiązaniu problemów z Zus. Prowadzimy szkolenia w zakresie korekty dokumentów Zus. Dzięki nim korekta deklaracji Zus nie jest później potrzebna.

Quantum Accounting Sp. z o.o. , telefon 673492093 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Bydgoska 81/4
- Usługowe prowadzenie ksiąg - Usługowe prowadzenie książek przychodów i rozchodów - Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej
Naszą ofertę kierujemy do firm z obszaru całego kraju. Zajmujemy się usługowym prowadzeniem ksiąg, książek przychodów i rozchodów. Prowadzimy pełną obsługę w zakresie kadr i płac, organizujemy szkolenia bezpieczeństwa i higieny pracy.

Kancelaria Podatkowa Błaszyk Ryszard , telefon 61 661-06-28 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Grimma 6
Kompleksowa oferta bieżącej obsługi prawno-podatkowej oraz reprezentowania podatników w postępowaniach kontrolnych i podatkowych.
Szeroka gama usług z zakresu prowadzenia kadr i płac w Poznaniu i nie tylko, rejestracji spółek na terenie Poznania i innych miast, rozliczeń ZUS w Poznaniu i okolicach, usług podatkowych na terenie Poznania, zakładania firmy w Poznaniu. Jesteśmy biurem rachunkowym w Ławicy. Posiadamy w swojej ofercie kompleksowe usługi doradcy podatkowego w Poznaniu. Współpracujemy z fachowcami w wielu dziedzinach, jak na przykład finanse. Polecamy internetową obsługę klientów.

Abc Audit Sp. z o.o. , telefon 61 852 58 45 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Ignacego Paderewskiego 6/11
- audyt podatkowy - audyt finansowy - badanie bilansu - badanie sprawozdań finansowych
Dobry księgowy to potrzebna osoba w w przedsiębiorstwie. Jeśli szukasz firmy, która pomoże w sprawach finansowych Twojej firmy trafiłeś w 10. Otworzyliśmy firmę właśnie z myślą o takich klientach jak Ty. Oferta:Audyt finansowy czy audyt wewnętrzny. By się przekonać o tym koniecznie zajrzyj na nasza witrynę internetowa i zaznajom się z ofertą ABC. Wciąż nie jesteś jeszcze przekonany? Masz pytania? Chętnie odpowiemy na wszelkie Twoje pytania.

Radosław Sęk Biuro Rachunkowe Agata Piechowiak , telefon 691-761-491 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem os. Wł. Łokietka 13/55
1. Prowadzenie: - ksiąg handlowych - książki przychodów i rozchodów - rejestrów Vat - ewidencji środków trwałych - wynagrodzenia 2. Sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego i ZUS w imieniu podatnika, reprezentowanie podatnika przed Urzędem Skarbowym i ZUS. 3. Sporządzanie obowiązkowych sprawozdań do GUS.
Nowo powstała firma prowadzona przez dwoje księgowych z uprawnieniami do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowisku głównego księgowego w firmach zobowiązanych do corocznego badania bilansu, ze stażem pracy w Urzędzie Skarbowym. Nasza ofertę kierujemy do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (księgi handlowe i podatkowe) i do firm posiadających osobowość prawną (spółki, spółdzielnie) na terenie Poznania i okolic.

Taxcenter , telefon 726-256-725 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Opieńskiego 4B/57
- Rozliczanie podatków z USA - Rozliczanie podatków z UK - Rozliczanie podatków z Islandii
Osoby pragnące się rozliczyć i uzyskać zwrot podatku z USA, Anglii, Islandii znajdą na tej stronie pełną informację i będą mogły skorzystać z usługi o wysokiej i nowej jakości.Początki naszego doradztwa podatkowego dla obywateli Rzeczypospolitej Polskiej sięgają 2002 roku. Nieprzerwanie od tego momentu Taxcenter wykorzystuje i inwestuje w realizowane zadania przede wszystkim zdobytą praktyczną wiedzę ekonomiczną i informatyczną. Nasz główny obszar działalności to zwrot podatku z USA, UK i Islandii Obszarem naszej działalności jest doradztwo i pomoc przy rozliczeniach podatków z USA, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec, Holandii, Francji, państw skandynawskich oraz Polski w zakresie podatków od osób fizycznych. Kładziemy duży nacisk na indywidualną obsługę naszych klientów. Staramy się dobrać najlepsze rozwiązania a każde nowe wyzwanie motywuje nas do ciągłego doskonalenia się w dziedzinie podatków. Powoduje to, że współpraca z nasza firmą przynosi wymierne korzyści i zadowolenie naszym Klientom. Taxcenter oferuje kompleksowe usługi związane z doradztwem w zakresie rozliczenia i zwrotu podatku z kraju i z zagranicy, realizowane w sposób finansowo i czasowo atrakcyjny.

Biuro Doradztwa Ekonomicznego Jolanta Olszewska , telefon 698-227-785 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Ostródzka 28
Oferujemy m.in.: - Kompleksową obsługę księgowo-podatkową podmiotów gospodarczych. - Doradztwo podatkowe i biznesowe.
Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie księgowości oraz profesjonalne doradztwo podatkowe. Działamy na podstawie wydanej przez Ministra Finansów Licencji. Długoletnie doświadczenie pozwala nam zagwarantować merytoryczny profesjonalizm.

Biuro Rachunkowe Daria Tomczak , telefon 691-708-403 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem 3 Maja 3
- Rejestracja działalności gospodarczej - Sporządzanie Biznes Planów - Prowadzenie rozliczeń w formie ryczałtu ewidencjonowanego - Prowadzenie Ksiąg Przychodów i Rozchodów- prowadzenie kadr i płac - Prowadzenie rozliczeń z ZUS - Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej
Oferujemy rzetelną obsługę księgową i kadrowo-płacową firm. Oferta obejmuje m.in. biznes plany, księgowość, kadry i płace, obsługę rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów i inne. Zapraszamy do współpracy.

Biuro Rachunkowe Evat , telefon 606 272 417 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Sędziwoja 9
Świadczymy usługi w zakresie: - Ksiąg Rachunkowych - Książki Przychodów i Rozchodów - Ewidencji Ryczałtowych - Ewidencji sprzedaży i zakupów dla VAT - Sporządzania i składnia do urzędów deklaracji VAT, PIT, CIT, ZUS - Obsługi kadrowej i płacowej pracowników - Prowadzenia ewidencji środków trwałych i wyposażenia - Możliwość prowadzenia rozliczeń płatności z kontrahentami również dla ryczałtu i KPiR - Możliwość odbioru dokumentów od klienta. - Obliczanie wysokości opłat za korzystanie ze środowiska (obowiązkowe dla każdego podmiotu użytkującego np. samochód)
Biuro Rachunkowe Evat działa w Poznaniu Swarzędzu i Kostrzynie. Zajmujemy się księgowością i rachunkowością średnich i małych przedsiębiorstw. Chętnie zajmiemy się księgowością każdej firmy, której zapewnimy fachową obsługę, niezawodność oraz wysoką jakość wykonywanych usług. Jeśli chcą Państwo rzetelnej oraz indywidualnej obsługi rachunkowej w przystępnej cenie serdecznie zapraszamy do współpracy.

Bemir Biuro Rachunkowe , telefon 0605-677-972 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem os. S.Batorego 30/1
usługi księgowe (KPIR, księgi handlowe), ryczałt, ewidencje VAT, kadry i płace, ZUS, rozliczanie dotacji unijnych, pity.
Bemir Biuro rachunkowe istnieje od 1999 roku. Prowadzi kompleksową obsługę podmiotów gospodarczych w zakresie rachunkowości i finansów. Potwierdzeniem kwalifikacji zawodowych i wieloletniego doświadczenia jest posiadanie wydanych przez Ministra Finansów uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (nr 20423/00).

Biuro FK Wojciech Wachowiak , telefon 664-302-738 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Raszyńska 29 A / 30
Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek prawa handlowego, fundacji o profilach usługowych, produkcyjnych, handlowych, książki przychodów i rozchodów.
Biuro-FK zajmuje się obsługą księgową podmiotów gospodarczych. Firma powstała w wyniku wieloletnich doświadczeń właściciela biura na stanowisku głównego księgowego w spółkach prawa handlowego o profilu produkcyjnym, handlowym, usługowym, prowadzących księgowość samodzielnie.

Firmy księgowe i rachunkowe городах Województwo Wielkopolskie:
Firmy księgowe i rachunkowe w Ślesinie
Firmy księgowe i rachunkowe w Witkowo
Firmy księgowe i rachunkowe w Koninie
Firmy księgowe i rachunkowe w Gołańcz
Firmy księgowe i rachunkowe w Kaliszu
Firmy księgowe i rachunkowe w Miejskiej G
Firmy księgowe i rachunkowe w Obrzycku
Firmy księgowe i rachunkowe w Rogoźnie
Firmy księgowe i rachunkowe w Śremie
Firmy księgowe i rachunkowe w Kobylin
Ceny w Polsce (c) 2012-2013