[Gdzie Kupić] uslug-cennik.pl

Miasto: Oborniki
Inne miasto
Strona główna > > Usługi > Księgowość i rachunkowość

Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach

Inne kategorie:
Usługi rzemieślnicze
Serwisy, naprawy
Księgowość i rachunkowość
Doradztwo finansowe
Serwisy internetowe B2B
Usługi dla firm
Biura podróży
Turystyka aktywna
Usługi prawnicze
Obsługa informatyczna firm
Szkolenia biznesowe
Serwisy sprzętu komputerowego
Tłumaczenia
Sprzątanie, usługi porządkowe
Tworzenie prezentacji multimedialnych
Agencje turystyczne
Korepetycje
Serwisy internetowe
Doradztwo i informacja gospodarcza
Badania marketingowe
Detektywi
Doskonalenie zawodowe
Studia graficzne
Kurierzy
Organizacja ślubów i wesel
Obsługa i organizacja imprez
Agencje public relations
Leasing
Fotografia reklamowa
Przeprowadzki
Doradztwo informatyczne
Ubezpieczenia
Obr
Inne usługi
Pośrednicy
Zakłady pogrzebowe
Fryzjerstwo
Przesyłki kurierskie
Fotografia
Serwisy edukacyjne
Doradztwo personalne
Organizacja imprez sportowych
Agencje hostess
Militaria
Poradnie psychologiczne
Producenci filmowi
Modelarstwo
Zobacz inne miasta swojego regionu:
Condicio Sp z o.o. , telefon 600-989-503 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Starołęcka 31
I. Standardy międzynarodowe W spółkach z kapitałem zagranicznym często obowiązują specyficzne zasady związane ze stosowaniem jednolitych, określonych przez spółkę nadrzędną standardów rachunkowości zarządczej, raportowania, jak również terminów przygotowania danych. Jesteśmy przygotowani na profesjonalne wywiązanie się z tych zadań. II. Księgi rachunkowe - otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności wraz z utworzeniem zakładowego planu kont - bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych - wyprowadzanie zaległości księgowych - przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych [CIT-2] i podatku od towarów i usług [VAT-7] - prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie odpisów amortyzacyjnych - okresowe sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez Główny Urząd Statystyczny oraz Narodowy Bank Polski - sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT - sporządzanie bilansu zamknięcia roku obrotowego wraz z rachunkiem zysków i strat, przygotowanie informacji dodatkowej, uzgadnianie sald zobowiązań i należności, sporządzanie zeznania o wysokości osiągniętego rocznego dochodu [CIT-8] III. Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów - bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych - prowadzenie ewidencji majątku trwałego oraz wyposażenia - sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym - sporządzanie list płac, rachunków do umów zleceń i o dzieło oraz obowiązujących deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych - przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz osób zatrudnionych, podlegających tym obowiązkom - przygotowanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych [PIT-5], deklaracji ubezpieczeniowych oraz deklaracji podatku od towarów i usług [VAT-7] - udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych - współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli skarbowej IV. Rozliczenie ryczałtu ewidencjonowanego - ewidencja (VAT) podatku od towarów i usług - rozliczenia z (US) Urzędem Skarbowym i (ZUS) Zakładem Ubezpieczeń Społecznych V. Płace i kadry - sporządzanie miesięcznych list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - przygotowanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych zatrudnionych przez Pracodawcę [PIT-4] oraz odpowiednich przelewów zaliczek na ten podatek - wyliczanie comiesięcznych składek ZUS oraz sporządzanie stosownych deklaracji i przesyłanie ich w formie elektronicznej do ZUS, a także przygotowanie odpowiednich przelewów tych składek - sporządzanie na koniec każdego roku kalendarzowego zestawienia dotyczącego przesłanych składkach na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - sporządzanie na koniec każdego roku kalendarzowego rocznych kartotek wszystkich pracowników w postaci wydruków komputerowych sporządzanie na koniec każdego roku kalendarzowego informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy [PIT-11] - prowadzenie spraw kadrowo-pracowniczych VI. Obsługa i doradztwo z zakresu BHP - Nadzór i doradztwo BHP - Szkolenia w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy - Oceny ryzyka zawodowego stanowisk pracy - Prowadzenie ewidencji gospodarki odzieżą i obuwiem roboczym - Prowadzenie rejestru wypadków przy pracy i rejestru chorób zawodowych - Prowadzenie rejestru badań lekarskich i szkoleń - Sporządzanie umów cywilno-prawnych - Sporządzanie regulaminów pracodawcy - Rozwiązywanie problemów kadrowych w firmie VII. Analizy finansowe W zależności od określonych przez klienta potrzeb, przygotowujemy analizy finansowe wspomagające podejmowanie decyzji w firmie. Mogą to być analizy sprzedaży, szczegółowe analizy kosztów, płynności finansowej, obliczenia wraz z komentarzami ważnych wskaźników finansowych, jak również dowolne zestawienia danych księgowych. VIII. Controling Rozumiany jest jako narzędzie umożliwiające podejmowanie trafniejszych decyzji biznesowych. Ułatwia on określenie optymalnych zakresów odpowiedzialności na poszczególnych szczeblach zarządzania. Umożliwia ponadto sprawdzenie prawidłowości procesów gospodarczych i dostarcza szczegółowych informacji niezbędnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Controlling jednak, nie jest narzędziem zarezerwowanym tylko dla dużych przedsiębiorstw. Może on być usługą skierowaną również do mniejszych przedsiębiorstw pragnących zreorganizować swoją firmę w celu osiągnięcia lepszych wyników finansowych. IX. Nadzór księgowy Prowadzimy nadzór nad personelem księgowym w firmie Klienta, przejmując w ten sposób odpowiedzialność zgodną z zakresem funkcji Głównego Księgowego firmy. Wieloletnie doświadczenie w kontaktach z firmami działającymi w różnych formach prawnych (spółki prawa handlowego, spółki cywilne, stowarzyszenia) pozwoliło nam na zdobycie doświadczeń związanych z systemami organizacji rachunkowości w firmie. W ramach doradztwa rachunkowego proponujemy Państwu usługi w zakresie: - opracowanie polityki rachunkowości w firmie - organizacji rachunkowości i kontroli wewnętrznej w Państwa firmie (opracowanie, modyfikacje i wdrażanie planu kont, opracowanie procedur kontroli wewnętrznej, instrukcja kasowa) - współpraca przy wyborze i wdrażaniu programów finansowo - księgowych - budżetowanie, rachunkowość zarządcza (rachunek kosztów działań - ABC) IX. Sprawozdania finansowe i raporty Sporządzamy wszelkiego typu sprawozdania i raporty finansowe jednostkowe oraz skonsolidowane, zgodnie z Państwa oczekiwaniami, opierając się na wzorach przedstawionych przez Klienta bądź też przedstawiając własne propozycje raportów. X. Doradztwo podatkowe Usługi podatkowe świadczymy zgodnie z najwyższymi standardami. Zapewniamy naszym klientom pomoc i porady w następujących dziedzinach: - konsultacje w zakresie prawa podatkowego od osób prawnych oraz od osób fizycznych, sporządzenie deklaracji rocznej, - podatek od towarów i usług (VAT), - postępowanie i spory w sprawach podatkowych, - ubezpieczenia społeczne, - usługi dotyczące formalności związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych, - doradztwo w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych. XI. Rejestracja działalności gospodarczej
Nasza firma jest profesjonalnym biurem rachunkowym oferujące pełen zakres usług księgowych dla spółek z o.o., fundacji, stowarzyszeń, spółek jawnych, spółek komandytowych oraz spółek cywilnych. Zapewniamy rzetelną obsługę księgowo-podatkową naszych klientów, ponieważ posiadamy bogate doświadczenie zdobyte podczas współpracy z różnorodnymi podmiotami gospodarczymi. Prowadzimy kompleksową obsługę firm będących na ryczałcie, książce przychodów i rozchodów, pełnej księgowości. Jesteśmy elastyczni, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie obsługując go w sposób najbardziej dla niego wygodny, odbieramy dokumenty we wskazanym przez klienta miejscu i czasie. Wiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo dokumentów naszych klientów, dlatego nasze biuro księgowe znajduje się na terenie monitorowanym i pilnowanym przez agencje ochrony 24 godziny na dobę. Korzystamy z niezawodnych systemów komputerowych, transmisji danych oraz najlepszych programów, aby nasze usługi były najwyższej jakości i wykonywane były na czas. Z naszego doświadczenia korzystamy również doradzając firmom, które z nami współpracują przy podejmowaniu strategicznych decyzji mających wpływ na rozwój firmy w bieżącej sytuacji na rynku, również wskazujemy na kierunki mogące przyczynić się do jej rozwoju. Nasz zespół składa się z dyplomowanych i wykwalifikowanych pracowników w dziedzinie rachunkowości i doradztwa finansowego. Oprócz pracy, księgowość to jest także nasza pasja, więc na co dzień rozwijamy nasze zdolności. Pozostajemy do Państwa dyspozycji. Zapraszam do składania zapytań cenowych drogą telefoniczną lub mailową.

Rachmistrz , telefon 605-286-345 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem 3-go Maja 60
Poszukujemy zleceń z zakresu: - prowadzenie ksiąg rachunkowych - prowadzenie księgi przychodów i rozchodów - prowadzenie ewidencji ryczałtu - prowadzenie ewidencji VAT - sporządzanie deklaracji PIT, VAT - obsługa ZUS - analizy finansowe i biznesplay
Biuro Rachunkowe "Rachmistrz" powstało w 2004 roku. Zajmuje się obsługą księgową małych i średnich przedsiębiorstw. Posiada doświadczenie w prowadzeniu księgowości dla handlu, usług, produkcji. Oferta skierowana jest głównie do firm z Puszczykowa, Mosiny, Poznania, Lubonia, Kórnika i okolic.

Rachmistrz , telefon 605-286-345 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem 3-go Maja 60
Poszukujemy zleceń z zakresu: - prowadzenie ksiąg rachunkowych - prowadzenie księgi przychodów i rozchodów - prowadzenie ewidencji ryczałtu - prowadzenie ewidencji VAT - sporządzanie deklaracji PIT, VAT - obsługa ZUS - analizy finansowe i biznesplay
Biuro Rachunkowe "Rachmistrz" powstało w 2004 roku. Zajmuje się obsługą księgową małych i średnich przedsiębiorstw. Posiada doświadczenie w prowadzeniu księgowości dla handlu, usług, produkcji. Oferta skierowana jest głównie do firm z Puszczykowa, Mosiny, Poznania, Lubonia, Kórnika i okolic.

Biuro Rachunkowe Annmar , telefon 606-708-617 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem 40-lecia PRL 7
- Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów - Obsługa płacowa lub kadrowo-płacowa - Rozliczenia z ZUS - Rozliczenia z Urzędem Skarbowym - Rozliczenia z PFRON - Prowadzenie PZU Życie - Pomoc w obsłudze przelewów bankowych
Biuro Anmar to instytucja, która kierowana jest przez absolwentkę Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Wieloletnie doświadczenie w pracy księgowej zaowocowało otwarcie działalności samodzielnego punktu rachunkowego. Dla klientów stworzono również możliwość obsługi płacowej i kadrowo-płacowej. Biuro rachunkowe Poznań kieruje swoją listę usług zarówno do właścicieli małych jak i dużych przedsiębiorstw. Kilkuletnie doświadczenie, stosowne wykształcenie oraz współdziałanie z jednostką prawną pozwalają na profesjonalną obsługę klienta w każdej chwili oraz potrzebie.

Biuro Rachunkowe Sabina Bukowska , telefon 500-057-259 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Lecha 10/3
Oferujemy: księgi rachunkowe, bilanse, księgi przychodów i rozchodów, rozliczenia ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych, rozliczenia VAT (także dla rolników), płace, kadry, deklaracje ZUS, przesył elektroniczny do ZUS wraz z bezpiecznym podpisem elektronicznym, sporządzanie deklaracji do US, analizy ekonomiczne, wnioski kredytowe, biznes plany.
Firma działa na rynku od sierpnia 2002 r. Kapitał polski w 100%. Księgowi z wieloletnim stażem pracy, ciągle uczestniczący w szkoleniach ds. podatków, rachunkowości, finansów przedsiębiorstw płac, kadr i rozliczeń ZUS. Nasi klienci to: spółki oraz małe i średnie przedsiębiorstwa z kapitałem polskim i zagranicznym, rolnicy będący podatnikami podatku VAT, stowarzyszenia. Licencja M.F. nr 28073/02. Obowiązkowe ubezpieczenie OC.

Biuro Rachunkowe Exact , telefon 500-057-259 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Jana Grochmalickiego 43
- księgowość - doradztwo finansowe - prowadzenie ksiąg rachunkowych
Biuro Rachunkowe Exact oferuje Państwu doradztwo w zakresie podatków oraz księgowości. Swoje usługi kierujemy dla osób posiadających własne firmy bądź osób indywidualnych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży księgowości.

Audyt i Rachunkowość UZR-CBR Sp. z o.o. , telefon 061 861 08 30 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Junacka 34
- działalność doradcza - usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych - działalność audytorska (badanie bilansu i sprawozdań finansowych) - działalność wydawnicza w zakresie rachunkowości i podatków
Spółka istnieje na rynku od 1967 r., jej głównym udziałowcem jest Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. W obecnej formie prawnej i pod nazwą Audyt i Rachunkowość Sp. z o.o. działa od listopada 2005 roku. Przedmiotem działalności Spółki, zgodnie z wpisem do KRS, jest: - badanie sprawozdań finansowych, - usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych, - doradztwo podatkowe, - doradztwo w zakresie organizacji i informatyzacji rachunkowości, - prowadzenie postępowania likwidacyjnego i upadłościowego, - działalność wydawnicza i szkoleniowa w zakresie rachunkowości, - przeglądy sprawozdań finansowych, - ekspertyzy i opinie ekonomiczno-finansowe.

Quantum Accounting Sp. z o.o. , telefon 673492093 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Bydgoska 81/4
- Usługowe prowadzenie ksiąg - Usługowe prowadzenie książek przychodów i rozchodów - Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej
Naszą ofertę kierujemy do firm z obszaru całego kraju. Zajmujemy się usługowym prowadzeniem ksiąg, książek przychodów i rozchodów. Prowadzimy pełną obsługę w zakresie kadr i płac, organizujemy szkolenia bezpieczeństwa i higieny pracy.

Audyt i Consulting BBR sp. z o.o. , telefon (061) 848-91-70 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Słupska 28
Oferujemy kompleksową obsługę księgową: - prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów - prowadzenie ksiąg handlowych tzw. pełna rachunkowość - obsługę kadrowo-płacową - doradztwo podatkowe - usługi audytorskie ? badanie sprawozdań finansowych
Biuro rachunkowe z siedzibą Poznań Jeżyce - Audyt i Consulting Biuro Biegłych Rewidentów działa na rynku od 1995 roku. Oferujemy kompleksową obsługę księgową. Usługi księgowe i audytorskie prowadzone są w oparciu o doświadczenie zawodowe zdobyte przez założycieli firmy, którzy są członkami Krajowej Izby Biegłych Rewidentów. Nasze biuro rachunkowe współpracuje także z doradcami podatkowymi oraz specjalistami z dziedziny kadr i płac. Jednak nasza specjalistyczna wiedza oparta jest przede wszystkim na latach doświadczeń ze współpracy z podmiotami gospodarczymi o różnorodnej strukturze i różnym charakterze działalności.

Biuro Rachunkowe Daria Tomczak , telefon 691-708-403 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem 3 Maja 3
- Rejestracja działalności gospodarczej - Sporządzanie Biznes Planów - Prowadzenie rozliczeń w formie ryczałtu ewidencjonowanego - Prowadzenie Ksiąg Przychodów i Rozchodów- prowadzenie kadr i płac - Prowadzenie rozliczeń z ZUS - Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej
Oferujemy rzetelną obsługę księgową i kadrowo-płacową firm. Oferta obejmuje m.in. biznes plany, księgowość, kadry i płace, obsługę rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów i inne. Zapraszamy do współpracy.

Calendaria , telefon 0692-122-769 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem os. Tysiąclecia 4/40
Pełna obsługa finansowo-rachunkowa firm.
Firma działa na rynku usług finansowo - księgowych. Oferuje profesjonalne wsparcie w obsłudze rachunkowej i finansowej firmom małym i dużym. Powstała z myślą o kliencie ceniącym rzetelną i stabilną współpracę.

Biuro Rachunkowe Profit Karol Ludwiczak , telefon (061) 444-76-70 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Stary Rynek 14
Oferujemy usługi w zakresie prowadzenia: - ksiąg handlowych, - podatkowej książki przychodów i rozchodów, - ryczałtu ewidencjonowanego, - ewidencji zakupu i sprzedaży VAT, - ewidencji środków trwałych i wyposażenia, - kompleksowej obsługi kadrowo-płacowej, - rozrachunków z tytułu zobowiązań i należności, - dokumentacji i rozliczeń z ZUS.
Biuro Rachunkowe Profit - Grodzisk Wlkp. Stawiamy na długofalową współpracę i identyfikację z klientem, spełnianie jego oczekiwań. Gwarantuje to oferowana wszechstronność usług, profesjonalizm, nowoczesność i bezpieczeństwo. Wykonujemy usługi z troską o najwyższą ich jakość, w oparciu o indywidualne potrzeby i wymagania klientów. Rzetelność naszych usług potwierdza licencja Ministra Finansów na świadczenie usług księgowych. Posiadamy ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności.

TIN S.C. Biuro Usług Księgowo-Kadrowych , telefon 511 80 50 20 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Pogodna 4
Usługi świadczymy w naszym biurze lub w siedzibie zleceniodawcy przy jednoczesnym uwzględnieniu potrzeb naszego klienta. Nasze biuro prowadzi: - Księgi Handlowe - Podatkowe Księgi Przychodów i Rozchodów - Ewidencje Ryczałtów - Obsługę kadrową i płacową, rozliczenia ZUS - Kontakty z Urzędem Skarbowym i ZUS - Wyprowadzenie zaległości w księgowaniu
Jesteśmy Spółką Cywilną świadczącą profesjonalną i rzetelną obsługę księgowo - kadrową. Posiadamy ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w księgowości, finansach i controlingu. Posiadamy licencję Ministra Finansów Nr 36537/2010, a prowadzona działalność objęta jest ubezpieczeniem OC. Naszą ofertę kierujemy zarówno do spółek prawa handlowego jak i do osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Dzięki bliskiej współpracy z firmą aBHP.pl otrzymują państwo kompleksową obsługę od jednego specjalisty czyli zespołu aBHP.pl w dziedzinach Księgowości, Kadr i Płac, Prawa Pracy, BHP, PPOŻ.

Kancelaria Doradców Gospodarczych , telefon (061) 863-08-00 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem M. Palacza 89
Świadczymy także usługi z zakresu rachunkowości i księgowości.
Firma zajmuje się doradztwem gospodarczym i finansowym. Obsługuje klientów indywidualnych, po spółki handlowe. Oferuje profesjonalną kompleksową obsługę.

A & D s.c. Biuro Rachunkowe , telefon 0505-157-264 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Bałtycka 7
- pomoc w zakładaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej; - prowadzenie małych i średnich firm w zakresie: • ksiąg przychodów i rozchodów, ksiąg rachunkowych, rejestrów VAT oraz ewidencji środków trwałych; • pełnej obsługi związanej z zatrudnianiem pracowników; sporządzaniem listy płac, rozliczeń z ZUS i US; prowadzeniem teczek osobowych oraz kart wynagrodzeń; • sporządzamy i wysyłamy deklaracje podatkowe i zeznania roczne; • przygotowujemy gotowe druki przelewów bankowych. - opiekę medyczną nad Państwa pracownikami; - grupowe ubezpieczenie w PZU; - bezpłatny odbiór dokumentów przez naszego kuriera bezpośrednio u Państwa w firmie; - bezpłatne doradztwo.
Nasze biuro posiada Licencję Ministerstwa Finansów 2236/2003 uprawniającą do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz polisę OC, co gwarantuje bezpieczeństwo merytoryczne i finansowe. Rozliczeń dokonujemy za pomocą komputerowych programów księgowych, co jest dodatkowym zabezpieczeniem jakości i bezpieczeństwa Państwa zleceń. Pełna komputeryzacja naszego biura umożliwia współpracę z klientem, także za pomocą Internetu.

Biuro Rachunkowe Mirosława Kozica , telefon 661-697-529 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Os. Nad Łąkami 46
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości. - Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów. - Prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych. - Sporządzanie ewidencji (rejestrów) dla celów rozliczania podatku od towarów i usług (VAT). - Sporządzanie wniosków kredytowych. - Sporządzanie list płac, prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników, rozliczanie podatku dochodowego pracowników. - Kompleksowa obsługa rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, w tym naliczanie składek i sporządzanie deklaracji. - Sporządzanie dokumentacji związanej z uruchomieniem działalności przez osoby fizyczne i spółki osobowe. - Inne usługi księgowe wg potrzeb i życzenia klienta.
Biuro Rachunkowe Mirosława Kozica w Kościanie. Zapraszam na stronę www firmy w celu zapoznania się z pełną ofertą. Obszar działania: Kościan i okolice. Oferta jest skierowana zarówno dla firm jak i do osób prywatnych.

Tax Connect Michał Baran , telefon (061) 851-53-29 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Bóżnicza 12/4
- Usługi Księgowe - Doradztwo Podatkowe - Obsługa Kadrowe - Obsługa Prawna - Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów - Audyty Podatkowe
Prowadzimy kompleksową obsługę przedsiębiorców (spółki z o. o. , spółki komandytowe, jawne, cywilne, osoby fizyczne) w zakresie księgowości, prawa i podatków. Oto szczegółowy zakres świadczonych przez nas usług: - Usługi księgowe (prowadzenie ksiąg rachunkowych - pełna księgowość; prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów KPiR - uproszczona księgowość, ewidencje VAT). - Doradztwo podatkowe (opinie i porady podatkowe, reprezentowanie klienta przed organami podatkowym i sądami administracyjnymi). - Obsługa prawna (opinie i porady, windykacja, sporządzanie umów gospodarczych, reprezentowanie klienta przed sądami). - Zakładanie, przekształcanie i likwidacja spółek w krajowym rejestrze sądowym (Pomagamy przy zakładaniu wszelkich rodzajów spółek m.in. z o. o., jawnych, komandytowych. Doradzamy również w zakresie prawnym i podatkowym przy przekształceniach spółek np. ze spółki z o. o. w jawną czy komandytową. Takie przekształcenie zawsze prowadzi do zmniejszenia obciążeń podatkowych. Możecie również na naszą pomoc przy likwidacji i wykreśleniu spółki z KRS). - Sporządzanie wniosków do KRS (Dla naszych klientów sporządzamy wszelkie wnioski do KRS - również te dotyczące zmiany danych w KRS i organizacji pożytku publicznego). - Optymalizacje podatkowe (legalne sposoby obniżenia opodatkowania). - Obsługa kadrowa (prowadzenie akt osobowych, rozliczeń płacowych, sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy). - Rozliczenia z ZUS (zgłaszanie i wyrejestrowywanie płatników składek i ubezpieczonych). - Zwroty VAT na materiały budowlane (sporządzamy wnioski dla osób fizycznych ubiegających się o zwrot podatku). - Sporządzanie wniosków kredytowych i leasingowych (pomagamy sporządzić wnioski do instytucji finansowych i wybrać najkorzystniejszy produkt). Prowadzimy obsługę również w języku niemieckim. Obsługujemy również fundację i stowarzyszenia. Obsługujemy klientów z: Wielkopolska, woj. wielkopolskie, Poznań, Swarzędz, Puszczykowo, Komorniki, Luboń, Dopiewo, Skórzewo, Mosina, Murowana Goślina, Oborniki Wlkp., Suchy Las, Rokietnica, Stęszew, Buk, Czerwonak.

Finlog Usługi Rachunkowo-Konsultingowe , telefon (061) 851-53-29 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Poznańska 75, Skórzewo
- Usługi księgowe - Prowadzenie ksiąg handlowych - Rachunkowość - Szkolenia logistyczne - Doradztwo gospodarcze
Świadczymy wyspecjalizowane usługi rachunkowe oraz konsultingowe z problematyki logistycznej. Działamy na terenie Poznania i okolic. Oferujemy pełen zakres usług księgowych dla firm, zajmujemy się pełnym obiegiem dokumentów.

Active Artur Cyfert , telefon 692-416-591 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Plac Św. Anny 6
- Rachunkowość podatkowa i finansowa - Rachunkowość Zarządcza - Doradztwo finansowe - Negocjacje z instytucjami finansowymi - Analizy finansowe - Budżetowanie - Kontroling
Active Biuro Rachunkowe jest nowo powstałą firmą w grodzisku Wielkopolskim. Działa na terenie powiatu grodziskiego oraz w sąsiednich powiatach: Nowy Tomyśl, Wolsztyn a także w Poznaniu. Właściciel posiada ponad 10 letnie doświadczenie w zakresie księgowości oraz finansów przedsiębiorstw. Pracujemy we własnym biurze oraz u klienta. Wspomagamy klienta w sprawach których nie dotykają inne biura, np. negocjujemy z bankami warunki współpracy, pomagamy przejść ścieżkę wejścia na giełdę GPW, zabezpieczamy ryzyko walutowe i wiele innych.

Kancelaria Finansowo-Podatkowa , telefon 600-933-325 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Kościuszki 30
Oferta: - prowadzenie ksiąg rachunkowych, - doradztwo księgowe, - prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, - prowadzenie i rozliczanie ryczałtu ewidencjonowanego, - prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT, - prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, - kompleksowa obsługa rozliczeń ZUS, - sporządzanie sprawozdań GUS,NBP i innych - wsparcie przy rejestracji działalności gospodarczej, - analizy finansowe, - biznes plany, - świadczenie innych usług zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta.
Oferujemy wszechstronne usługi z zakresu outsourcingu księgowości, kadr i płac. Naszą dewizą jest bliska współpraca z klientem; zrozumienie jego potrzeb oraz praca oparta na wzajemnym zaufaniu. Kierujemy się zasadami troski o dobro klienta. Działamy na podstawie świadectwa kwalifikacyjnego nr 20878/01 wydanego przez Ministra Finansów.

Biuro Rachunkowe Grażyna Domachowska , telefon 668-908-983 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Fregatowa 20
Biuro świadczy usługi m.in. w zakresie prowadzenia księgi przychodów i rozchodów (KPiR), prowadzenia ewidencji przychodów (ryczałt), rejestrów VAT, wypełniania deklaracji do US i ZUS-u, pełnej obsługi kadrowo-płacowej, rocznego rozliczenia podatku dochodowego (PIT).
Biuro Rachunkowe Grażyna Domachowska cechuje indywidualne podejście do klienta i jakość w konkurencyjnej cenie. Możliwość odbioru dokumentów od klienta. Biuro posiada licencję Ministerstwa Finansów i ubezpieczenie OC.

PSc-Hr , telefon +48 880-616-676 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Jugosłowiańska 44 c
Korekta deklaracji Zus przeprowadzona przez naszą firmę obejmuje: * porządkowanie kartotek ubezpieczonych - korekta danych, * odtwarzanie bazy danych Programu Płatnika, * analizę zawiadomień o błędach przesłanych przez Zus, * weryfikację rozbieżności pomiędzy Zus Dra i Zus Wdr w oparciu o bazę danych (Program Płatnik) oraz kopie dokumentów źródłowych, * wykonanie korekty deklaracji Zus z użyciem narzędzi informatycznych stworzonych do korekty z uwzględnieniem nieprawidłowości: - "Ubezpieczeni, dla których brak jest raportów imiennych" - "Raporty imienne niezgodne ze zgłoszeniem ubezpieczonego" i "Raporty imienne nieznanych ubezpieczonych" ? korekty deklaracji zgłoszeniowych (Zus Zua, Zus Zwua), - "Błędne raporty imienne" i "Raporty imienne bez deklaracji" - korekta deklaracji Zus (Zus Dra, Zus Rca), - Przekroczenie trzydziestokrotności przeciętnego wynagrodzenia obowiązującego w danym roku (korekta składek Zus), * szkolenia z zakresu tworzenia deklaracji Zus, ich korekty oraz Programu Płatnik.
Jesteśmy ogólnopolską firmą doradczą specjalizującą się w sporządzaniu korekty Zus. Współpracujemy z pracownikami Zus (w tym z Inspektorami Kontroli Zus), informatykami oraz specjalistami z zakresu ubezpieczeń społecznych. Nasze doświadczenie przy sporządzaniu dokumentów Zus w zakresie korekty deklaracji rozliczeniowych (np. Zus Dra, Zus Rca) i korekty dokumentów zgłoszeniowych (np. Zus Zua, Zus Zwua) sprawia, że mogliśmy pomoc wielu firmom i instytucjom z rożnych branż w całej Polsce. Posiadamy poświadczenia bezpieczeństwa pozwalające na dostęp do dokumentów mających klauzulę poufności oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Naszym celem jest szybka i skuteczna pomoc firmie w rozwiązaniu problemów z Zus. Prowadzimy szkolenia w zakresie korekty dokumentów Zus. Dzięki nim korekta deklaracji Zus nie jest później potrzebna.

Firmy księgowe i rachunkowe городах Województwo Wielkopolskie:
Firmy księgowe i rachunkowe w Turku
Firmy księgowe i rachunkowe w Pile
Firmy księgowe i rachunkowe w Miejskiej G
Firmy księgowe i rachunkowe w Koźmin Wielkopolski
Firmy księgowe i rachunkowe w Ujściu
Firmy księgowe i rachunkowe w Jarocinie
Firmy księgowe i rachunkowe w Śmiglu
Firmy księgowe i rachunkowe w Rakoniewicach
Firmy księgowe i rachunkowe w Krajenka
Firmy księgowe i rachunkowe w Okonek
Ceny w Polsce (c) 2012-2013