[Gdzie Kupić] uslug-cennik.pl

Miasto: Oborniki
Inne miasto
Strona główna > > Usługi > Księgowość i rachunkowość

Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach

Inne kategorie:
Usługi rzemieślnicze
Serwisy, naprawy
Księgowość i rachunkowość
Doradztwo finansowe
Serwisy internetowe B2B
Usługi dla firm
Biura podróży
Turystyka aktywna
Usługi prawnicze
Obsługa informatyczna firm
Szkolenia biznesowe
Serwisy sprzętu komputerowego
Tłumaczenia
Sprzątanie, usługi porządkowe
Tworzenie prezentacji multimedialnych
Agencje turystyczne
Korepetycje
Serwisy internetowe
Doradztwo i informacja gospodarcza
Badania marketingowe
Detektywi
Doskonalenie zawodowe
Studia graficzne
Kurierzy
Organizacja ślubów i wesel
Obsługa i organizacja imprez
Agencje public relations
Leasing
Fotografia reklamowa
Przeprowadzki
Doradztwo informatyczne
Ubezpieczenia
Obr
Inne usługi
Pośrednicy
Zakłady pogrzebowe
Fryzjerstwo
Przesyłki kurierskie
Fotografia
Serwisy edukacyjne
Doradztwo personalne
Organizacja imprez sportowych
Agencje hostess
Militaria
Poradnie psychologiczne
Producenci filmowi
Modelarstwo
Zobacz inne miasta swojego regionu:
Biuro Rachunkowe Sabina Rogala , telefon 502 669 896 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Jana Pawła II nr 14
Kompleksowa obsługa księgowa i podatkowa podmiotów gospodarczych m.in.: - prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów - prowadzenie ksiąg rachunkowych - VAT - ZUS - PFRON - obsługa kadrowo-płacowa
Firma powstała w 1996 roku, obsługuje podmioty gospodarcze z Poznania i okolic. Obsługujemy w sposób ciągły podmioty o różnych formach organizacyjno-prawnych między innymi spółki prawa handlowego, spółki cywilne, osoby fizyczne. Proponujemy kompleksową obsługę księgową firm na dogodnych warunkach finansowych.

Audyt i Consulting BBR sp. z o.o. , telefon (061) 848-91-70 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Słupska 28
Oferujemy kompleksową obsługę księgową: - prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów - prowadzenie ksiąg handlowych tzw. pełna rachunkowość - obsługę kadrowo-płacową - doradztwo podatkowe - usługi audytorskie ? badanie sprawozdań finansowych
Biuro rachunkowe z siedzibą Poznań Jeżyce - Audyt i Consulting Biuro Biegłych Rewidentów działa na rynku od 1995 roku. Oferujemy kompleksową obsługę księgową. Usługi księgowe i audytorskie prowadzone są w oparciu o doświadczenie zawodowe zdobyte przez założycieli firmy, którzy są członkami Krajowej Izby Biegłych Rewidentów. Nasze biuro rachunkowe współpracuje także z doradcami podatkowymi oraz specjalistami z dziedziny kadr i płac. Jednak nasza specjalistyczna wiedza oparta jest przede wszystkim na latach doświadczeń ze współpracy z podmiotami gospodarczymi o różnorodnej strukturze i różnym charakterze działalności.

Vademecum-Tax Consulting Sp. z o.o. , telefon 061 85-15-283 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem ul. Bóżnicza 12/4
Usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych i ewidencji dla celów podatkowych: • ewidencjowanie dokumentów księgowych w księgach handlowych; • sporządzanie zestawienia obrotów i sald oraz dziennika księgowań; • prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku od towarów i usług; • przygotowanie deklaracji podatkowych; • prowadzenie ewidencji majątku trwałego – ustalenie wysokości umorzenia i amortyzacji; • sporządzenie corocznych sprawozdań finansowych; • opracowanie okresowych sprawozdań zgodnych z indywidualnymi wymaganiami klienta; • opracowanie polityki rachunkowości; • dostosowanie planu kont do indywidualnych potrzeb klienta; • bieżąca kontrola rozrachunków z kontrahentami. Sprawozdawczość: • sporządzanie sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego; • sporządzanie sprawozdań dla Narodowego Banku Polskiego; • sporządzenie sprawozdań dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; • sporządzanie sprawozdań dla Krajowego Rejestru Sądowego; • sporządzanie deklaracji, informacji i zeznań podatkowych dla urzędów skarbowych; • sporządzanie deklaracji dla PFRON. Obsługa kadrowa: • sporządzanie listy płac pracowników, zleceniobiorców oraz osób zatrudnionych na podstawie umowy o dzieło; • sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej dla ZUS; • prowadzenie kart przychodów pracowników; • sporządzanie informacji i deklaracji podatkowych Doradztwo gospodarcze, w tym: • opracowanie wniosków kredytowych i leasingowych wraz z niezbędnymi załącznikami; • pomoc w zakładaniu i przekształcaniu podmiotów gospodarczych; • udział w negocjacjach i rozmowach handlowych; • doradztwo podatkowe; • audyty podatkowe; • doradztwo z zakresu prawa spółek: • - zmiany w umowach spółek, • - wnioski o wpis i zmianę wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego, • - obsługa Zgromadzeń Wspólników, • doradztwo z zakresu prawa pracy; • reprezentacja klienta przed urzędami skarbowymi, urzędami kontroli skarbowej, izbami skarbowymi oraz innymi organami administracji państwowej; • usługi hot-line i hot-mail w w/w zakresie. Pozostałe usługi: • występowanie o zaświadczenia o braku zobowiązań publicznoprawnych; • występowanie o odpisy KRS, GUS, US; • badanie akt spółek w KRS. Klientom proponujemy następujące pakiety usług: 1. Pakiet Impet Idealny dla przedsiębiorców z impetem prowadzących wielokierunkową działalność, z dużym zapotrzebowaniem na doradztwo, wchodzących na nowe obszary działalności. 2. Pakiet Aktiv Idealny dla przedsiębiorców aktywnie rozwijających swoją działalność na znanym dla nich rynku, z dużym zapotrzebowaniem na bieżącą informacje. 3. Pakiet Standard Idealny dla przedsiębiorców o ustabilizowanej działalności, ugruntowanej pozycji, zminimalizowanych planach inwestycyjnych o standartowych potrzebach. 4. Doradca Idealny dla przedsiębiorców posiadających własne zaplecze księgowe, zainteresowanych specjalistycznym doradztwem. Istnieje możliwość indywidualnego dopasowania zakresu pakietu do potrzeb klienta – tak, by otrzymał maksimum korzyści za optymalną cenę.
Vademecum – Tax Consulting to przede wszystkim ludzie – ich wiedza i doświadczenie. Cechy Naszych pracowników takie jak: solidność, punktualność i zaangażowanie są podstawą budowania reputacji Firmy i przekładają się na wysoki poziom obsługi klienta. Sprawne procedury świadczenia usług w Naszej Firmie, to gwarancja terminowego wywiązywania się z przyjętych zleceń. Istniejemy, by wspomagać Was merytorycznie w prowadzonej działalności i ułatwić realizację Waszych celów biznesowych. Korzystając z naszych usług zyskujesz niezbędny czas i informacje do optymalnego zarządzania swoim przedsiębiorstwem. Różnorodne formy działalności gospodarczej przekładają się na różnorodność potrzeb naszych klientów, dlatego stale dążymy do stworzenia oferty pozwalającej na optymalne zaspokojenie oczekiwań jak największej grupy zainteresowanych. Wyznawane przez nas wartości: Pewność (dotrzymywanie obietnic, bezpieczeństwo) Elastyczność (indywidualne oferty, elastyczny czas pracy, kompleksowość) Szybkość (krótki czas reakcji, gwarancja punktualności) Naszym klientom oferujemy: - łatwy dostęp do informacji, - krótki czas reakcji, - kompleksowość obsługi. Jakość naszych usług gwarantują: 1. Wykwalifikowany personel – na samodzielnych stanowiskach zatrudniamy tylko osoby z wyższym wykształceniem. 2. Zarządzanie procesami obsługi klientów wspierane przez system Datev Symfonia. 3. Ubezpieczenie OC z zakresu prowadzenia ksiąg rachunkowych i doradztwa podatkowego. 4. Szacunek dla czasu naszych klientów (udzielamy gwarancji na terminową realizację zleceń)

PSc-Hr , telefon +48 880-616-676 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Jugosłowiańska 44 c
Korekta deklaracji Zus przeprowadzona przez naszą firmę obejmuje: * porządkowanie kartotek ubezpieczonych - korekta danych, * odtwarzanie bazy danych Programu Płatnika, * analizę zawiadomień o błędach przesłanych przez Zus, * weryfikację rozbieżności pomiędzy Zus Dra i Zus Wdr w oparciu o bazę danych (Program Płatnik) oraz kopie dokumentów źródłowych, * wykonanie korekty deklaracji Zus z użyciem narzędzi informatycznych stworzonych do korekty z uwzględnieniem nieprawidłowości: - "Ubezpieczeni, dla których brak jest raportów imiennych" - "Raporty imienne niezgodne ze zgłoszeniem ubezpieczonego" i "Raporty imienne nieznanych ubezpieczonych" ? korekty deklaracji zgłoszeniowych (Zus Zua, Zus Zwua), - "Błędne raporty imienne" i "Raporty imienne bez deklaracji" - korekta deklaracji Zus (Zus Dra, Zus Rca), - Przekroczenie trzydziestokrotności przeciętnego wynagrodzenia obowiązującego w danym roku (korekta składek Zus), * szkolenia z zakresu tworzenia deklaracji Zus, ich korekty oraz Programu Płatnik.
Jesteśmy ogólnopolską firmą doradczą specjalizującą się w sporządzaniu korekty Zus. Współpracujemy z pracownikami Zus (w tym z Inspektorami Kontroli Zus), informatykami oraz specjalistami z zakresu ubezpieczeń społecznych. Nasze doświadczenie przy sporządzaniu dokumentów Zus w zakresie korekty deklaracji rozliczeniowych (np. Zus Dra, Zus Rca) i korekty dokumentów zgłoszeniowych (np. Zus Zua, Zus Zwua) sprawia, że mogliśmy pomoc wielu firmom i instytucjom z rożnych branż w całej Polsce. Posiadamy poświadczenia bezpieczeństwa pozwalające na dostęp do dokumentów mających klauzulę poufności oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Naszym celem jest szybka i skuteczna pomoc firmie w rozwiązaniu problemów z Zus. Prowadzimy szkolenia w zakresie korekty dokumentów Zus. Dzięki nim korekta deklaracji Zus nie jest później potrzebna.

Open Profit Sp.j. , telefon 61 222 68 20 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Strzeszyńska 269
- obsługa księgowa - obsługa kadrowo-płacowa - doradztwo podatkowe
Kompleksowa obsługa księgowa, kadrowo-płacowa, doradztwo podatkowe i gospodarcze dla spółek prawa handlowego z kapitałem krajowym i zagranicznym oraz klientów prowadzących działalność jako osoby fizyczne lub spółki osób fizycznych.

Breb - biuro rachunkowe , telefon 0605853556 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem os.Powstań Narodowych 3/4
pełen zakres usług księgowych: - księgi handlowe - KPiR - ryczałty - VAT - ZUS - płace - doradztwo - pomoc w zakładaniu firm
Biuro oferuje pełen zakres usług księgowych. Posiadam licencje księgową Ministra Finansów nr 11733/2005. Działalnośc biura jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilenj na sumę 15.000 Euro w PZU SA. Odbieramy dokumenty od klienta. Oferujemy konkurencyjne ceny, rabat przez pierwsze 3 miesiące w wysokości 25%, inne liczne rabaty.

Condicio Sp z o.o. , telefon 600-989-503 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Starołęcka 31
I. Standardy międzynarodowe W spółkach z kapitałem zagranicznym często obowiązują specyficzne zasady związane ze stosowaniem jednolitych, określonych przez spółkę nadrzędną standardów rachunkowości zarządczej, raportowania, jak również terminów przygotowania danych. Jesteśmy przygotowani na profesjonalne wywiązanie się z tych zadań. II. Księgi rachunkowe - otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności wraz z utworzeniem zakładowego planu kont - bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych - wyprowadzanie zaległości księgowych - przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych [CIT-2] i podatku od towarów i usług [VAT-7] - prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie odpisów amortyzacyjnych - okresowe sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez Główny Urząd Statystyczny oraz Narodowy Bank Polski - sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT - sporządzanie bilansu zamknięcia roku obrotowego wraz z rachunkiem zysków i strat, przygotowanie informacji dodatkowej, uzgadnianie sald zobowiązań i należności, sporządzanie zeznania o wysokości osiągniętego rocznego dochodu [CIT-8] III. Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów - bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych - prowadzenie ewidencji majątku trwałego oraz wyposażenia - sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym - sporządzanie list płac, rachunków do umów zleceń i o dzieło oraz obowiązujących deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych - przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz osób zatrudnionych, podlegających tym obowiązkom - przygotowanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych [PIT-5], deklaracji ubezpieczeniowych oraz deklaracji podatku od towarów i usług [VAT-7] - udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych - współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli skarbowej IV. Rozliczenie ryczałtu ewidencjonowanego - ewidencja (VAT) podatku od towarów i usług - rozliczenia z (US) Urzędem Skarbowym i (ZUS) Zakładem Ubezpieczeń Społecznych V. Płace i kadry - sporządzanie miesięcznych list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - przygotowanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych zatrudnionych przez Pracodawcę [PIT-4] oraz odpowiednich przelewów zaliczek na ten podatek - wyliczanie comiesięcznych składek ZUS oraz sporządzanie stosownych deklaracji i przesyłanie ich w formie elektronicznej do ZUS, a także przygotowanie odpowiednich przelewów tych składek - sporządzanie na koniec każdego roku kalendarzowego zestawienia dotyczącego przesłanych składkach na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - sporządzanie na koniec każdego roku kalendarzowego rocznych kartotek wszystkich pracowników w postaci wydruków komputerowych sporządzanie na koniec każdego roku kalendarzowego informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy [PIT-11] - prowadzenie spraw kadrowo-pracowniczych VI. Obsługa i doradztwo z zakresu BHP - Nadzór i doradztwo BHP - Szkolenia w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy - Oceny ryzyka zawodowego stanowisk pracy - Prowadzenie ewidencji gospodarki odzieżą i obuwiem roboczym - Prowadzenie rejestru wypadków przy pracy i rejestru chorób zawodowych - Prowadzenie rejestru badań lekarskich i szkoleń - Sporządzanie umów cywilno-prawnych - Sporządzanie regulaminów pracodawcy - Rozwiązywanie problemów kadrowych w firmie VII. Analizy finansowe W zależności od określonych przez klienta potrzeb, przygotowujemy analizy finansowe wspomagające podejmowanie decyzji w firmie. Mogą to być analizy sprzedaży, szczegółowe analizy kosztów, płynności finansowej, obliczenia wraz z komentarzami ważnych wskaźników finansowych, jak również dowolne zestawienia danych księgowych. VIII. Controling Rozumiany jest jako narzędzie umożliwiające podejmowanie trafniejszych decyzji biznesowych. Ułatwia on określenie optymalnych zakresów odpowiedzialności na poszczególnych szczeblach zarządzania. Umożliwia ponadto sprawdzenie prawidłowości procesów gospodarczych i dostarcza szczegółowych informacji niezbędnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Controlling jednak, nie jest narzędziem zarezerwowanym tylko dla dużych przedsiębiorstw. Może on być usługą skierowaną również do mniejszych przedsiębiorstw pragnących zreorganizować swoją firmę w celu osiągnięcia lepszych wyników finansowych. IX. Nadzór księgowy Prowadzimy nadzór nad personelem księgowym w firmie Klienta, przejmując w ten sposób odpowiedzialność zgodną z zakresem funkcji Głównego Księgowego firmy. Wieloletnie doświadczenie w kontaktach z firmami działającymi w różnych formach prawnych (spółki prawa handlowego, spółki cywilne, stowarzyszenia) pozwoliło nam na zdobycie doświadczeń związanych z systemami organizacji rachunkowości w firmie. W ramach doradztwa rachunkowego proponujemy Państwu usługi w zakresie: - opracowanie polityki rachunkowości w firmie - organizacji rachunkowości i kontroli wewnętrznej w Państwa firmie (opracowanie, modyfikacje i wdrażanie planu kont, opracowanie procedur kontroli wewnętrznej, instrukcja kasowa) - współpraca przy wyborze i wdrażaniu programów finansowo - księgowych - budżetowanie, rachunkowość zarządcza (rachunek kosztów działań - ABC) IX. Sprawozdania finansowe i raporty Sporządzamy wszelkiego typu sprawozdania i raporty finansowe jednostkowe oraz skonsolidowane, zgodnie z Państwa oczekiwaniami, opierając się na wzorach przedstawionych przez Klienta bądź też przedstawiając własne propozycje raportów. X. Doradztwo podatkowe Usługi podatkowe świadczymy zgodnie z najwyższymi standardami. Zapewniamy naszym klientom pomoc i porady w następujących dziedzinach: - konsultacje w zakresie prawa podatkowego od osób prawnych oraz od osób fizycznych, sporządzenie deklaracji rocznej, - podatek od towarów i usług (VAT), - postępowanie i spory w sprawach podatkowych, - ubezpieczenia społeczne, - usługi dotyczące formalności związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych, - doradztwo w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych. XI. Rejestracja działalności gospodarczej
Nasza firma jest profesjonalnym biurem rachunkowym oferujące pełen zakres usług księgowych dla spółek z o.o., fundacji, stowarzyszeń, spółek jawnych, spółek komandytowych oraz spółek cywilnych. Zapewniamy rzetelną obsługę księgowo-podatkową naszych klientów, ponieważ posiadamy bogate doświadczenie zdobyte podczas współpracy z różnorodnymi podmiotami gospodarczymi. Prowadzimy kompleksową obsługę firm będących na ryczałcie, książce przychodów i rozchodów, pełnej księgowości. Jesteśmy elastyczni, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie obsługując go w sposób najbardziej dla niego wygodny, odbieramy dokumenty we wskazanym przez klienta miejscu i czasie. Wiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo dokumentów naszych klientów, dlatego nasze biuro księgowe znajduje się na terenie monitorowanym i pilnowanym przez agencje ochrony 24 godziny na dobę. Korzystamy z niezawodnych systemów komputerowych, transmisji danych oraz najlepszych programów, aby nasze usługi były najwyższej jakości i wykonywane były na czas. Z naszego doświadczenia korzystamy również doradzając firmom, które z nami współpracują przy podejmowaniu strategicznych decyzji mających wpływ na rozwój firmy w bieżącej sytuacji na rynku, również wskazujemy na kierunki mogące przyczynić się do jej rozwoju. Nasz zespół składa się z dyplomowanych i wykwalifikowanych pracowników w dziedzinie rachunkowości i doradztwa finansowego. Oprócz pracy, księgowość to jest także nasza pasja, więc na co dzień rozwijamy nasze zdolności. Pozostajemy do Państwa dyspozycji. Zapraszam do składania zapytań cenowych drogą telefoniczną lub mailową.

Biuro Rachunkowe Exact , telefon 600-989-503 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Jana Grochmalickiego 43
- księgowość - doradztwo finansowe - prowadzenie ksiąg rachunkowych
Biuro Rachunkowe Exact oferuje Państwu doradztwo w zakresie podatków oraz księgowości. Swoje usługi kierujemy dla osób posiadających własne firmy bądź osób indywidualnych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży księgowości.

Biuro Rachunkowe , telefon 0-605 634 340 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Niepodległości 21/27
- prowadzenie dokumentacji księgowo-podatkowej - prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej - sporządzanie deklaracji podatkowych - rozliczenia podatników i pracowników z ZUS (przekaz elektroniczny)
Biuro posiada licencję Ministerstwa Finansów oraz polisę OC, co gwarantuje bezpieczeństwo merytoryczne i finansowe dla prowadzonych firm. Rozliczeń dokonujemy za pomocą komputerowych programów księgowych, co jest dodatkowym zabezpieczeniem jakości i bezpieczeństwa państwa zleceń.

Donewell Langowski Sp.k. , telefon +48 61 625 22 12 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Grottgera 4/2
- Opracowanie planu kont dostosowanego do wymogów sprawozdawczości polskiej oraz raportowania - Prowadzenie ksiąg rachunkowych - Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych lub rocznych deklaracji podatkowych: PIT, CIT, VAT, INTRASTAT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Wsparcie w przypadku kontroli przeprowadzonych przez organy administracji państwowej oraz w przypadku badania sprawozdań finansowych przez biegłego rewidenta - Wypełnianie formularzy do NBP,PFRON i Urzędu Statystycznego - Prowadzenie ewidencji środków trwałych - Nadzór księgowy
Donewell to firma świadcząca usługi outsorsingu w modelu BPO (outsousing procesów biznesowych). Specjalizujemy się w usługach obsługi przedsiębiorstw w zakresie rachunkowości księgowej, rachunkowości zarządczej, obsłudze kadr i naliczaniu płac, a także doradztwie podatkowym. Przez ostatnie lata pracownicy Donewell zbierali doświadczenia, specjalizując się w rozliczaniu projektów unijnych. Suma w pełni rozliczonych projektów to kwota przekraczająca 8 000 000 PLN. Dla nas w Donewell najważniejszy jest sukces klienta, chcemy i stwarzamy nowe możliwości rozwoju. Nasze wartości to otwartość, dostępność oraz stałe podnoszenie kompetencji z zakresie przedstawionej oferty.

Kamar Biuro Usług Kadrowo-Płacowych , telefon +48 883-790-369 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Kościuszki 70 a/1
- administracja kadr - administracja płac - obsługa ZUS dla pracowników, zleceniobiorców i właścicieli firm - usługi inne np. redagowanie regulaminów
Jesteśmy nową firmą. Rok założenia 2010. Stworzyliśmy ją mając przekonanie, że obszar kadrowo-płacowy jest na tyle wymagający z racji ilości przepisów do opanowania oraz ciągle zmieniających się aktów prawnych, że nawet doświadczone księgowe nie zawsze radzą sobie z obsługą tej dziedziny. Ponieważ posiadamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze firm różnego rodzaju i wielkości chcielibyśmy przedstawić naszą ofertę i zapewnić Państwa,że powierzając nam swoją firmę zaoszczędzicie Państwo na kosztach administracyjnych, będziecie mogli skupić się na właściwej swojej działalności oraz odciążycie dział księgowości. Poza tym zyskujecie Państwo gwarancję tajności wynagrodzeń i możliwość realizacji przelewów dla pracowników poprzez import gotowego pliku do programu bankowego.

DomData RE Sp. z o.o. , telefon +48 61 849 72 15 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Strzeszyńska 73/75
Świadczone usługi: - prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość) - prowadzenie książek przychodów i rozchodów - prowadzenie kadr i płac - usługi dodatkowe związane z podatkami, prawem i finansami Nasze atuty: - pomoc księgowa dla rozpoczynających działalność - składamy deklaracje i załatwiamy formalności w urzędach w imieniu klientów - kilkudziesięcioosobowy zespół wykwalifikowanych, licencjonowanych, odpowiedzialnych i samodzielnych pracowników, - możliwość obsługi księgowej w językach niemieckim lub angielskim, - fachowe doradztwo, - specjaliści wyznaczeni do dyspozycji klientów, - poufność danych, - indywidualne podejście do potrzeb klientów, - możliwość świadczenia usług z wykorzystaniem różnych programów księgowych, - możliwość przejmowania części danych księgowych drogą elektroniczną, - możliwość przekazywania danych przez całą dobę, - wsparcie grupy informatyków i programistów z Grupy DomData, - ubezpieczenie prowadzonej działalności, - bezpieczeństwo współpracy ze stabilną, uczciwą i wieloletnią firmą. Przygotowaliśmy specjalne promocje dla nowo powstałych spółek i dla osób fizycznych rozpoczynających działalność gospodarczą.
Biura Rachunkowe DomData należą do Grupy spółek DomData. W roku 1999 powstało biuro w Poznaniu a następnie oddziały w Rzeszowie w 2001 roku i w Warszawie w 2010 roku.

Biuro Rachunkowe Mirosława Kozica , telefon 661-697-529 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Os. Nad Łąkami 46
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości. - Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów. - Prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych. - Sporządzanie ewidencji (rejestrów) dla celów rozliczania podatku od towarów i usług (VAT). - Sporządzanie wniosków kredytowych. - Sporządzanie list płac, prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników, rozliczanie podatku dochodowego pracowników. - Kompleksowa obsługa rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, w tym naliczanie składek i sporządzanie deklaracji. - Sporządzanie dokumentacji związanej z uruchomieniem działalności przez osoby fizyczne i spółki osobowe. - Inne usługi księgowe wg potrzeb i życzenia klienta.
Biuro Rachunkowe Mirosława Kozica w Kościanie. Zapraszam na stronę www firmy w celu zapoznania się z pełną ofertą. Obszar działania: Kościan i okolice. Oferta jest skierowana zarówno dla firm jak i do osób prywatnych.

MK Consult , telefon 880-869-809 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Ruskiennicka 8/10/220
Oferta: - prowadzenie ksiąg rachunkowych, - prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, - prowadzenie i rozliczanie ryczałtu ewidencjonowanego, - prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT, - prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, - kompleksowa obsługa rozliczeń ZUS, - sporządzanie sprawozdań GUS, - wsparcie przy rejestracji działalności gospodarczej, - świadczenie innych usług zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta. Na życzenie klienta odbiór dokumentów gratis.
Biuro rachunkowe MK Consult Poznań. Prowadzeniem księgowości zajmujemy się od 1997 roku. Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę księgową oraz doradztwo w podejmowaniu efektywnych decyzji podatkowych. Posiadamy licencję Ministerstwa Finansów nr 2218/97. Korzystając z naszych usług zyskujesz przede wszystkim: - wysoką jakość świadczonych usług, - zmniejszenie kosztów własnych firmy, - obniżenie ryzyka przedsięwzięć biznesowych, - pewność prawidłowych kontaktów z urzędami.

Biuro Rachunkowe Profit Karol Ludwiczak , telefon (061) 444-76-70 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Stary Rynek 14
Oferujemy usługi w zakresie prowadzenia: - ksiąg handlowych, - podatkowej książki przychodów i rozchodów, - ryczałtu ewidencjonowanego, - ewidencji zakupu i sprzedaży VAT, - ewidencji środków trwałych i wyposażenia, - kompleksowej obsługi kadrowo-płacowej, - rozrachunków z tytułu zobowiązań i należności, - dokumentacji i rozliczeń z ZUS.
Biuro Rachunkowe Profit - Grodzisk Wlkp. Stawiamy na długofalową współpracę i identyfikację z klientem, spełnianie jego oczekiwań. Gwarantuje to oferowana wszechstronność usług, profesjonalizm, nowoczesność i bezpieczeństwo. Wykonujemy usługi z troską o najwyższą ich jakość, w oparciu o indywidualne potrzeby i wymagania klientów. Rzetelność naszych usług potwierdza licencja Ministra Finansów na świadczenie usług księgowych. Posiadamy ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności.

Calendaria , telefon 0692-122-769 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem os. Tysiąclecia 4/40
Pełna obsługa finansowo-rachunkowa firm.
Firma działa na rynku usług finansowo - księgowych. Oferuje profesjonalne wsparcie w obsłudze rachunkowej i finansowej firmom małym i dużym. Powstała z myślą o kliencie ceniącym rzetelną i stabilną współpracę.

Rachmistrz , telefon 605-286-345 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem 3-go Maja 60
Poszukujemy zleceń z zakresu: - prowadzenie ksiąg rachunkowych - prowadzenie księgi przychodów i rozchodów - prowadzenie ewidencji ryczałtu - prowadzenie ewidencji VAT - sporządzanie deklaracji PIT, VAT - obsługa ZUS - analizy finansowe i biznesplay
Biuro Rachunkowe "Rachmistrz" powstało w 2004 roku. Zajmuje się obsługą księgową małych i średnich przedsiębiorstw. Posiada doświadczenie w prowadzeniu księgowości dla handlu, usług, produkcji. Oferta skierowana jest głównie do firm z Puszczykowa, Mosiny, Poznania, Lubonia, Kórnika i okolic.

Abc Audit Sp. z o.o. , telefon 61 852 58 45 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Ignacego Paderewskiego 6/11
- audyt podatkowy - audyt finansowy - badanie bilansu - badanie sprawozdań finansowych
Dobry księgowy to potrzebna osoba w w przedsiębiorstwie. Jeśli szukasz firmy, która pomoże w sprawach finansowych Twojej firmy trafiłeś w 10. Otworzyliśmy firmę właśnie z myślą o takich klientach jak Ty. Oferta:Audyt finansowy czy audyt wewnętrzny. By się przekonać o tym koniecznie zajrzyj na nasza witrynę internetowa i zaznajom się z ofertą ABC. Wciąż nie jesteś jeszcze przekonany? Masz pytania? Chętnie odpowiemy na wszelkie Twoje pytania.

Adconsulting , telefon (061) 425-43-03 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Roosevelta 83
Oferujemy naszym klientom kompleksową obsługę księgową, w skład, której wchodzi: - prowadzenie ksiąg rachunkowych albo podatkowej księgi przychodów i rozchodów, a dla ryczałtowców ewidencji przychodów, - sporządzamy ewidencję środków trwałych i wyposażenia, prowadzenia ewidencji obrotu magazynowego, - prowadzenia ewidencji do celów podatku VAT, - rozliczania w zakresie podatku VAT, - na podstawie ksiąg i rejestrów wypełniamy wszystkie niezbędne deklaracje podatkowe i sprawozdawcze, oraz dostarczamy je do odpowiednich urzędów, , - opracowywania Zakładowych Plantów Kont oraz polityki rachunkowości, - rozliczania w zakresie podatku dochodowego, - sporządzania sprawozdań finansowych, - uczestnictwa w badaniu sprawozdań finansowych, - sporządzaniu sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS , PFRON, - sporządzanie deklaracji Intrastat, - reprezentowaniu podatnika przed Urzędem Skarbowym, Urzędem Statystycznym, i innych urzędach w zakresie naszego umocowania - przygotowywaniu i załatwianiu spraw związanych z aktualizacją danych o przedsiębiorstwie w Sądzie Rejestrowym, Urzędzie Skarbowym, Urzędzie Statystycznym, - bez ograniczeń udzielamy wszelkich porad i wyjaśnień księgowo-podatkowych.
Biuro rachunkowe świadczy kompleksową obsługę podmiotów gospodarczych o różnym profilu działalności i formie prawnej. Klientami naszego biura są zarówno małe jednoosobowe firmy opodatkowane w sposób zryczałtowany, jak też spółki prawa handlowego zobowiązane ustawą do prowadzenia ksiąg rachunkowych. Biuro posiada wszelkie uprawnienia do prowadzenia ksiąg rachunkowych , a tym samym również innych ewidencji księgowych. Firma specjalizuje się w obsłudze firm w zakresie księgowości, podatków oraz kadr i płac . W naszym biurze możecie Państwo załatwić większość formalności związanych z założeniem, prowadzeniem lub likwidacją każdej firmy. W ramach współpracy oferujemy specjalistyczne konsultacje w dziedzinie rachunkowości , finansów i organizacji przedsiębiorstwa. Sporządzamy analizy finansowe i marketingowe, opracowujemy wnioski kredytowe oraz biznesplany. Zapewniamy naszym klientom doradztwo i reprezentację przed urzędami. Współpracująca z nami kancelaria prawna poszerza zakres świadczonych przez nas usług. Biuro ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość prowadzonych ksiąg i rozliczeń klientów przed US i ZUS. Dodatkowo działalność Biura jest ubezpieczona w zakresie OC. Zapraszamy wszystkich do naszego biura i prosimy o zapoznanie się z naszą ofertą.

Biuro Doradztwa Ekonomicznego Jolanta Olszewska , telefon 698-227-785 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Ostródzka 28
Oferujemy m.in.: - Kompleksową obsługę księgowo-podatkową podmiotów gospodarczych. - Doradztwo podatkowe i biznesowe.
Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie księgowości oraz profesjonalne doradztwo podatkowe. Działamy na podstawie wydanej przez Ministra Finansów Licencji. Długoletnie doświadczenie pozwala nam zagwarantować merytoryczny profesjonalizm.

Finlog Usługi Rachunkowo-Konsultingowe , telefon 698-227-785 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Poznańska 75, Skórzewo
- Usługi księgowe - Prowadzenie ksiąg handlowych - Rachunkowość - Szkolenia logistyczne - Doradztwo gospodarcze
Świadczymy wyspecjalizowane usługi rachunkowe oraz konsultingowe z problematyki logistycznej. Działamy na terenie Poznania i okolic. Oferujemy pełen zakres usług księgowych dla firm, zajmujemy się pełnym obiegiem dokumentów.

Kancelaria Gospodarcza , telefon 606-920-426 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Bukowska 120A/6
Jesteśmy, doświadczonym i dynamicznym zespołem specjalistów, który oferuje Państwu następujące usługi: - prowadzenie rachunkowości - doradztwo personalne - prowadzenie dokumentacji kadrowej i polityki personalnej - obsługa w zakresie BHP - obsługa prawna - szkolenia - badania marketingowe - wdrażanie systemów zarządzania - usługi marketingowe - informacja gospodarcza
W naszej kancelarii otrzymają Państwo kompleksową i rzetelną pomoc w każdej dziedzinie gospodarki, gdyż współpracuje z nami wielu specjalistów branżowych. Dzięki współpracy z naszą kancelarią zaoszczędzą Państwo czas i pieniądze. Naszym celem jest służyć Państwu swoją wiedzą i doświadczeniem, a Państwa satysfakcja ze współpracy z nami będzie największą nagrodą.

Firmy księgowe i rachunkowe городах Województwo Wielkopolskie:
Firmy księgowe i rachunkowe w Wyrzysk
Firmy księgowe i rachunkowe w Dąbiu
Firmy księgowe i rachunkowe w Ślesinie
Firmy księgowe i rachunkowe w Okonek
Firmy księgowe i rachunkowe w Żerkowie
Firmy księgowe i rachunkowe w Mikstat
Firmy księgowe i rachunkowe w Wysokiej
Firmy księgowe i rachunkowe w Koźmin Wielkopolski
Firmy księgowe i rachunkowe we Wronkach
Firmy księgowe i rachunkowe w Tuliszk
Ceny w Polsce (c) 2012-2013