[Gdzie Kupić] uslug-cennik.pl

Miasto: Oborniki
Inne miasto
Strona główna > > Usługi > Księgowość i rachunkowość

Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach

Inne kategorie:
Usługi rzemieślnicze
Serwisy, naprawy
Księgowość i rachunkowość
Doradztwo finansowe
Serwisy internetowe B2B
Usługi dla firm
Biura podróży
Turystyka aktywna
Usługi prawnicze
Obsługa informatyczna firm
Szkolenia biznesowe
Serwisy sprzętu komputerowego
Tłumaczenia
Sprzątanie, usługi porządkowe
Tworzenie prezentacji multimedialnych
Agencje turystyczne
Korepetycje
Serwisy internetowe
Doradztwo i informacja gospodarcza
Badania marketingowe
Detektywi
Doskonalenie zawodowe
Studia graficzne
Kurierzy
Organizacja ślubów i wesel
Obsługa i organizacja imprez
Agencje public relations
Leasing
Fotografia reklamowa
Przeprowadzki
Doradztwo informatyczne
Ubezpieczenia
Obr
Inne usługi
Pośrednicy
Zakłady pogrzebowe
Fryzjerstwo
Przesyłki kurierskie
Fotografia
Serwisy edukacyjne
Doradztwo personalne
Organizacja imprez sportowych
Agencje hostess
Militaria
Poradnie psychologiczne
Producenci filmowi
Modelarstwo
Zobacz inne miasta swojego regionu:
Biuro Rachunkowe Annmar , telefon 606-708-617 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem 40-lecia PRL 7
- Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów - Obsługa płacowa lub kadrowo-płacowa - Rozliczenia z ZUS - Rozliczenia z Urzędem Skarbowym - Rozliczenia z PFRON - Prowadzenie PZU Życie - Pomoc w obsłudze przelewów bankowych
Biuro Anmar to instytucja, która kierowana jest przez absolwentkę Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Wieloletnie doświadczenie w pracy księgowej zaowocowało otwarcie działalności samodzielnego punktu rachunkowego. Dla klientów stworzono również możliwość obsługi płacowej i kadrowo-płacowej. Biuro rachunkowe Poznań kieruje swoją listę usług zarówno do właścicieli małych jak i dużych przedsiębiorstw. Kilkuletnie doświadczenie, stosowne wykształcenie oraz współdziałanie z jednostką prawną pozwalają na profesjonalną obsługę klienta w każdej chwili oraz potrzebie.

Condicio Sp z o.o. , telefon 600-989-503 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Starołęcka 31
I. Standardy międzynarodowe W spółkach z kapitałem zagranicznym często obowiązują specyficzne zasady związane ze stosowaniem jednolitych, określonych przez spółkę nadrzędną standardów rachunkowości zarządczej, raportowania, jak również terminów przygotowania danych. Jesteśmy przygotowani na profesjonalne wywiązanie się z tych zadań. II. Księgi rachunkowe - otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności wraz z utworzeniem zakładowego planu kont - bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych - wyprowadzanie zaległości księgowych - przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych [CIT-2] i podatku od towarów i usług [VAT-7] - prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie odpisów amortyzacyjnych - okresowe sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez Główny Urząd Statystyczny oraz Narodowy Bank Polski - sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT - sporządzanie bilansu zamknięcia roku obrotowego wraz z rachunkiem zysków i strat, przygotowanie informacji dodatkowej, uzgadnianie sald zobowiązań i należności, sporządzanie zeznania o wysokości osiągniętego rocznego dochodu [CIT-8] III. Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów - bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych - prowadzenie ewidencji majątku trwałego oraz wyposażenia - sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym - sporządzanie list płac, rachunków do umów zleceń i o dzieło oraz obowiązujących deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych - przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz osób zatrudnionych, podlegających tym obowiązkom - przygotowanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych [PIT-5], deklaracji ubezpieczeniowych oraz deklaracji podatku od towarów i usług [VAT-7] - udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych - współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli skarbowej IV. Rozliczenie ryczałtu ewidencjonowanego - ewidencja (VAT) podatku od towarów i usług - rozliczenia z (US) Urzędem Skarbowym i (ZUS) Zakładem Ubezpieczeń Społecznych V. Płace i kadry - sporządzanie miesięcznych list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - przygotowanie miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych zatrudnionych przez Pracodawcę [PIT-4] oraz odpowiednich przelewów zaliczek na ten podatek - wyliczanie comiesięcznych składek ZUS oraz sporządzanie stosownych deklaracji i przesyłanie ich w formie elektronicznej do ZUS, a także przygotowanie odpowiednich przelewów tych składek - sporządzanie na koniec każdego roku kalendarzowego zestawienia dotyczącego przesłanych składkach na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - sporządzanie na koniec każdego roku kalendarzowego rocznych kartotek wszystkich pracowników w postaci wydruków komputerowych sporządzanie na koniec każdego roku kalendarzowego informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy [PIT-11] - prowadzenie spraw kadrowo-pracowniczych VI. Obsługa i doradztwo z zakresu BHP - Nadzór i doradztwo BHP - Szkolenia w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy - Oceny ryzyka zawodowego stanowisk pracy - Prowadzenie ewidencji gospodarki odzieżą i obuwiem roboczym - Prowadzenie rejestru wypadków przy pracy i rejestru chorób zawodowych - Prowadzenie rejestru badań lekarskich i szkoleń - Sporządzanie umów cywilno-prawnych - Sporządzanie regulaminów pracodawcy - Rozwiązywanie problemów kadrowych w firmie VII. Analizy finansowe W zależności od określonych przez klienta potrzeb, przygotowujemy analizy finansowe wspomagające podejmowanie decyzji w firmie. Mogą to być analizy sprzedaży, szczegółowe analizy kosztów, płynności finansowej, obliczenia wraz z komentarzami ważnych wskaźników finansowych, jak również dowolne zestawienia danych księgowych. VIII. Controling Rozumiany jest jako narzędzie umożliwiające podejmowanie trafniejszych decyzji biznesowych. Ułatwia on określenie optymalnych zakresów odpowiedzialności na poszczególnych szczeblach zarządzania. Umożliwia ponadto sprawdzenie prawidłowości procesów gospodarczych i dostarcza szczegółowych informacji niezbędnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Controlling jednak, nie jest narzędziem zarezerwowanym tylko dla dużych przedsiębiorstw. Może on być usługą skierowaną również do mniejszych przedsiębiorstw pragnących zreorganizować swoją firmę w celu osiągnięcia lepszych wyników finansowych. IX. Nadzór księgowy Prowadzimy nadzór nad personelem księgowym w firmie Klienta, przejmując w ten sposób odpowiedzialność zgodną z zakresem funkcji Głównego Księgowego firmy. Wieloletnie doświadczenie w kontaktach z firmami działającymi w różnych formach prawnych (spółki prawa handlowego, spółki cywilne, stowarzyszenia) pozwoliło nam na zdobycie doświadczeń związanych z systemami organizacji rachunkowości w firmie. W ramach doradztwa rachunkowego proponujemy Państwu usługi w zakresie: - opracowanie polityki rachunkowości w firmie - organizacji rachunkowości i kontroli wewnętrznej w Państwa firmie (opracowanie, modyfikacje i wdrażanie planu kont, opracowanie procedur kontroli wewnętrznej, instrukcja kasowa) - współpraca przy wyborze i wdrażaniu programów finansowo - księgowych - budżetowanie, rachunkowość zarządcza (rachunek kosztów działań - ABC) IX. Sprawozdania finansowe i raporty Sporządzamy wszelkiego typu sprawozdania i raporty finansowe jednostkowe oraz skonsolidowane, zgodnie z Państwa oczekiwaniami, opierając się na wzorach przedstawionych przez Klienta bądź też przedstawiając własne propozycje raportów. X. Doradztwo podatkowe Usługi podatkowe świadczymy zgodnie z najwyższymi standardami. Zapewniamy naszym klientom pomoc i porady w następujących dziedzinach: - konsultacje w zakresie prawa podatkowego od osób prawnych oraz od osób fizycznych, sporządzenie deklaracji rocznej, - podatek od towarów i usług (VAT), - postępowanie i spory w sprawach podatkowych, - ubezpieczenia społeczne, - usługi dotyczące formalności związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych, - doradztwo w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych. XI. Rejestracja działalności gospodarczej
Nasza firma jest profesjonalnym biurem rachunkowym oferujące pełen zakres usług księgowych dla spółek z o.o., fundacji, stowarzyszeń, spółek jawnych, spółek komandytowych oraz spółek cywilnych. Zapewniamy rzetelną obsługę księgowo-podatkową naszych klientów, ponieważ posiadamy bogate doświadczenie zdobyte podczas współpracy z różnorodnymi podmiotami gospodarczymi. Prowadzimy kompleksową obsługę firm będących na ryczałcie, książce przychodów i rozchodów, pełnej księgowości. Jesteśmy elastyczni, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie obsługując go w sposób najbardziej dla niego wygodny, odbieramy dokumenty we wskazanym przez klienta miejscu i czasie. Wiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo dokumentów naszych klientów, dlatego nasze biuro księgowe znajduje się na terenie monitorowanym i pilnowanym przez agencje ochrony 24 godziny na dobę. Korzystamy z niezawodnych systemów komputerowych, transmisji danych oraz najlepszych programów, aby nasze usługi były najwyższej jakości i wykonywane były na czas. Z naszego doświadczenia korzystamy również doradzając firmom, które z nami współpracują przy podejmowaniu strategicznych decyzji mających wpływ na rozwój firmy w bieżącej sytuacji na rynku, również wskazujemy na kierunki mogące przyczynić się do jej rozwoju. Nasz zespół składa się z dyplomowanych i wykwalifikowanych pracowników w dziedzinie rachunkowości i doradztwa finansowego. Oprócz pracy, księgowość to jest także nasza pasja, więc na co dzień rozwijamy nasze zdolności. Pozostajemy do Państwa dyspozycji. Zapraszam do składania zapytań cenowych drogą telefoniczną lub mailową.

Kancelaria Gospodarcza , telefon 606-920-426 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Bukowska 120A/6
Jesteśmy, doświadczonym i dynamicznym zespołem specjalistów, który oferuje Państwu następujące usługi: - prowadzenie rachunkowości - doradztwo personalne - prowadzenie dokumentacji kadrowej i polityki personalnej - obsługa w zakresie BHP - obsługa prawna - szkolenia - badania marketingowe - wdrażanie systemów zarządzania - usługi marketingowe - informacja gospodarcza
W naszej kancelarii otrzymają Państwo kompleksową i rzetelną pomoc w każdej dziedzinie gospodarki, gdyż współpracuje z nami wielu specjalistów branżowych. Dzięki współpracy z naszą kancelarią zaoszczędzą Państwo czas i pieniądze. Naszym celem jest służyć Państwu swoją wiedzą i doświadczeniem, a Państwa satysfakcja ze współpracy z nami będzie największą nagrodą.

Kancelaria Finansowo-Podatkowa , telefon 600-933-325 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Kościuszki 30
Oferta: - prowadzenie ksiąg rachunkowych, - doradztwo księgowe, - prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, - prowadzenie i rozliczanie ryczałtu ewidencjonowanego, - prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT, - prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, - kompleksowa obsługa rozliczeń ZUS, - sporządzanie sprawozdań GUS,NBP i innych - wsparcie przy rejestracji działalności gospodarczej, - analizy finansowe, - biznes plany, - świadczenie innych usług zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta.
Oferujemy wszechstronne usługi z zakresu outsourcingu księgowości, kadr i płac. Naszą dewizą jest bliska współpraca z klientem; zrozumienie jego potrzeb oraz praca oparta na wzajemnym zaufaniu. Kierujemy się zasadami troski o dobro klienta. Działamy na podstawie świadectwa kwalifikacyjnego nr 20878/01 wydanego przez Ministra Finansów.

Biuro Rachunkowe Barbara Maćkowiak , telefon 695-409-030 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Głogowska 124m. 8
Nasza oferta obejmuje: - prowadzenie ksiąg rachunkowych, - prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, - prowadzenie ewidencji ryczałtowych, - prowadzenie rejestrów do celów rozliczenia podatku od towarów i usług VAT, - prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, - prowadzenie rozliczeń z ZUS, - rozliczenia rocznego podatku dochodowego od osób fizycznych nie będących klientami biura.
Nasze biuro rachunkowe ma siedzibę w Poznaniu przy ulicy Głogowskiej (Grunwald). Świadczymy usługi księgowe, podatkowe, kadrowo - płacowe dla podmiotów o dowolnym profilu działalności. Realizujemy rozliczenia księgowe, ZUS, US, PIT, CIT, VAT. Naszym klientów zapewniamy reprezentację przed Urzędem Skarbowym i ZUS. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej i zapoznania sie z naszą ofertą.

Kamar Biuro Usług Kadrowo-Płacowych , telefon +48 883-790-369 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Kościuszki 70 a/1
- administracja kadr - administracja płac - obsługa ZUS dla pracowników, zleceniobiorców i właścicieli firm - usługi inne np. redagowanie regulaminów
Jesteśmy nową firmą. Rok założenia 2010. Stworzyliśmy ją mając przekonanie, że obszar kadrowo-płacowy jest na tyle wymagający z racji ilości przepisów do opanowania oraz ciągle zmieniających się aktów prawnych, że nawet doświadczone księgowe nie zawsze radzą sobie z obsługą tej dziedziny. Ponieważ posiadamy wieloletnie doświadczenie w obsłudze firm różnego rodzaju i wielkości chcielibyśmy przedstawić naszą ofertę i zapewnić Państwa,że powierzając nam swoją firmę zaoszczędzicie Państwo na kosztach administracyjnych, będziecie mogli skupić się na właściwej swojej działalności oraz odciążycie dział księgowości. Poza tym zyskujecie Państwo gwarancję tajności wynagrodzeń i możliwość realizacji przelewów dla pracowników poprzez import gotowego pliku do programu bankowego.

Audyt i Rachunkowość UZR-CBR Sp. z o.o. , telefon 061 861 08 30 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Junacka 34
- działalność doradcza - usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych - działalność audytorska (badanie bilansu i sprawozdań finansowych) - działalność wydawnicza w zakresie rachunkowości i podatków
Spółka istnieje na rynku od 1967 r., jej głównym udziałowcem jest Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. W obecnej formie prawnej i pod nazwą Audyt i Rachunkowość Sp. z o.o. działa od listopada 2005 roku. Przedmiotem działalności Spółki, zgodnie z wpisem do KRS, jest: - badanie sprawozdań finansowych, - usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych, - doradztwo podatkowe, - doradztwo w zakresie organizacji i informatyzacji rachunkowości, - prowadzenie postępowania likwidacyjnego i upadłościowego, - działalność wydawnicza i szkoleniowa w zakresie rachunkowości, - przeglądy sprawozdań finansowych, - ekspertyzy i opinie ekonomiczno-finansowe.

Bemir Biuro Rachunkowe , telefon 0605-677-972 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem os. S.Batorego 30/1
usługi księgowe (KPIR, księgi handlowe), ryczałt, ewidencje VAT, kadry i płace, ZUS, rozliczanie dotacji unijnych, pity.
Bemir Biuro rachunkowe istnieje od 1999 roku. Prowadzi kompleksową obsługę podmiotów gospodarczych w zakresie rachunkowości i finansów. Potwierdzeniem kwalifikacji zawodowych i wieloletniego doświadczenia jest posiadanie wydanych przez Ministra Finansów uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (nr 20423/00).

A & D s.c. Biuro Rachunkowe , telefon 0505-157-264 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Bałtycka 7
- pomoc w zakładaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej; - prowadzenie małych i średnich firm w zakresie: • ksiąg przychodów i rozchodów, ksiąg rachunkowych, rejestrów VAT oraz ewidencji środków trwałych; • pełnej obsługi związanej z zatrudnianiem pracowników; sporządzaniem listy płac, rozliczeń z ZUS i US; prowadzeniem teczek osobowych oraz kart wynagrodzeń; • sporządzamy i wysyłamy deklaracje podatkowe i zeznania roczne; • przygotowujemy gotowe druki przelewów bankowych. - opiekę medyczną nad Państwa pracownikami; - grupowe ubezpieczenie w PZU; - bezpłatny odbiór dokumentów przez naszego kuriera bezpośrednio u Państwa w firmie; - bezpłatne doradztwo.
Nasze biuro posiada Licencję Ministerstwa Finansów 2236/2003 uprawniającą do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz polisę OC, co gwarantuje bezpieczeństwo merytoryczne i finansowe. Rozliczeń dokonujemy za pomocą komputerowych programów księgowych, co jest dodatkowym zabezpieczeniem jakości i bezpieczeństwa Państwa zleceń. Pełna komputeryzacja naszego biura umożliwia współpracę z klientem, także za pomocą Internetu.

Taxcenter , telefon 726-256-725 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Opieńskiego 4B/57
- Rozliczanie podatków z USA - Rozliczanie podatków z UK - Rozliczanie podatków z Islandii
Osoby pragnące się rozliczyć i uzyskać zwrot podatku z USA, Anglii, Islandii znajdą na tej stronie pełną informację i będą mogły skorzystać z usługi o wysokiej i nowej jakości.Początki naszego doradztwa podatkowego dla obywateli Rzeczypospolitej Polskiej sięgają 2002 roku. Nieprzerwanie od tego momentu Taxcenter wykorzystuje i inwestuje w realizowane zadania przede wszystkim zdobytą praktyczną wiedzę ekonomiczną i informatyczną. Nasz główny obszar działalności to zwrot podatku z USA, UK i Islandii Obszarem naszej działalności jest doradztwo i pomoc przy rozliczeniach podatków z USA, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemiec, Holandii, Francji, państw skandynawskich oraz Polski w zakresie podatków od osób fizycznych. Kładziemy duży nacisk na indywidualną obsługę naszych klientów. Staramy się dobrać najlepsze rozwiązania a każde nowe wyzwanie motywuje nas do ciągłego doskonalenia się w dziedzinie podatków. Powoduje to, że współpraca z nasza firmą przynosi wymierne korzyści i zadowolenie naszym Klientom. Taxcenter oferuje kompleksowe usługi związane z doradztwem w zakresie rozliczenia i zwrotu podatku z kraju i z zagranicy, realizowane w sposób finansowo i czasowo atrakcyjny.

Biuro Rachunkowe Ireneusz Michalak , telefon 602-729-059 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Salezjańska 1U/3
Proponujemy kompleksową obsługę małych i średnich firm, m.in. prowadzimy podatkowe księgi przychodów i rozchodów, księgi handlowe oraz ewidencję i rozliczanie wynagrodzeń w tym składki ZUS. Posiadamy podpis kwalifikowany i możemy świadczyć szereg usług przez Internet, na przykład możemy wystawiać e-faktury.
Biuro Rachunkowe Ireneusz Michalak zostało uruchomione 13.07.2009 r. Biuro Rachunkowe oferuje kompleksową obsługę małych i średnich firm. Prowadzimy podatkowe księgi przychodów i rozchodów oraz księgi handlowe. Każdy klient zostaje zarejestrowany w serwisie internetowym i otrzymuje uprawnienia do pobierania wydruków.

Breb - biuro rachunkowe , telefon 0605853556 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem os.Powstań Narodowych 3/4
pełen zakres usług księgowych: - księgi handlowe - KPiR - ryczałty - VAT - ZUS - płace - doradztwo - pomoc w zakładaniu firm
Biuro oferuje pełen zakres usług księgowych. Posiadam licencje księgową Ministra Finansów nr 11733/2005. Działalnośc biura jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilenj na sumę 15.000 Euro w PZU SA. Odbieramy dokumenty od klienta. Oferujemy konkurencyjne ceny, rabat przez pierwsze 3 miesiące w wysokości 25%, inne liczne rabaty.

Biuro Rachunkowe Annmar , telefon 606-708-617 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem 40-lecia PRL 7
- Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów - Obsługa płacowa lub kadrowo-płacowa - Rozliczenia z ZUS - Rozliczenia z Urzędem Skarbowym - Rozliczenia z PFRON - Prowadzenie PZU Życie - Pomoc w obsłudze przelewów bankowych
Biuro Anmar to instytucja, która kierowana jest przez absolwentkę Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Wieloletnie doświadczenie w pracy księgowej zaowocowało otwarcie działalności samodzielnego punktu rachunkowego. Dla klientów stworzono również możliwość obsługi płacowej i kadrowo-płacowej. Biuro rachunkowe Poznań kieruje swoją listę usług zarówno do właścicieli małych jak i dużych przedsiębiorstw. Kilkuletnie doświadczenie, stosowne wykształcenie oraz współdziałanie z jednostką prawną pozwalają na profesjonalną obsługę klienta w każdej chwili oraz potrzebie.

Active Artur Cyfert , telefon 692-416-591 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Plac Św. Anny 6
- Rachunkowość podatkowa i finansowa - Rachunkowość Zarządcza - Doradztwo finansowe - Negocjacje z instytucjami finansowymi - Analizy finansowe - Budżetowanie - Kontroling
Active Biuro Rachunkowe jest nowo powstałą firmą w grodzisku Wielkopolskim. Działa na terenie powiatu grodziskiego oraz w sąsiednich powiatach: Nowy Tomyśl, Wolsztyn a także w Poznaniu. Właściciel posiada ponad 10 letnie doświadczenie w zakresie księgowości oraz finansów przedsiębiorstw. Pracujemy we własnym biurze oraz u klienta. Wspomagamy klienta w sprawach których nie dotykają inne biura, np. negocjujemy z bankami warunki współpracy, pomagamy przejść ścieżkę wejścia na giełdę GPW, zabezpieczamy ryzyko walutowe i wiele innych.

PSc-Hr , telefon +48 880-616-676 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Jugosłowiańska 44 c
Korekta deklaracji Zus przeprowadzona przez naszą firmę obejmuje: * porządkowanie kartotek ubezpieczonych - korekta danych, * odtwarzanie bazy danych Programu Płatnika, * analizę zawiadomień o błędach przesłanych przez Zus, * weryfikację rozbieżności pomiędzy Zus Dra i Zus Wdr w oparciu o bazę danych (Program Płatnik) oraz kopie dokumentów źródłowych, * wykonanie korekty deklaracji Zus z użyciem narzędzi informatycznych stworzonych do korekty z uwzględnieniem nieprawidłowości: - "Ubezpieczeni, dla których brak jest raportów imiennych" - "Raporty imienne niezgodne ze zgłoszeniem ubezpieczonego" i "Raporty imienne nieznanych ubezpieczonych" ? korekty deklaracji zgłoszeniowych (Zus Zua, Zus Zwua), - "Błędne raporty imienne" i "Raporty imienne bez deklaracji" - korekta deklaracji Zus (Zus Dra, Zus Rca), - Przekroczenie trzydziestokrotności przeciętnego wynagrodzenia obowiązującego w danym roku (korekta składek Zus), * szkolenia z zakresu tworzenia deklaracji Zus, ich korekty oraz Programu Płatnik.
Jesteśmy ogólnopolską firmą doradczą specjalizującą się w sporządzaniu korekty Zus. Współpracujemy z pracownikami Zus (w tym z Inspektorami Kontroli Zus), informatykami oraz specjalistami z zakresu ubezpieczeń społecznych. Nasze doświadczenie przy sporządzaniu dokumentów Zus w zakresie korekty deklaracji rozliczeniowych (np. Zus Dra, Zus Rca) i korekty dokumentów zgłoszeniowych (np. Zus Zua, Zus Zwua) sprawia, że mogliśmy pomoc wielu firmom i instytucjom z rożnych branż w całej Polsce. Posiadamy poświadczenia bezpieczeństwa pozwalające na dostęp do dokumentów mających klauzulę poufności oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Naszym celem jest szybka i skuteczna pomoc firmie w rozwiązaniu problemów z Zus. Prowadzimy szkolenia w zakresie korekty dokumentów Zus. Dzięki nim korekta deklaracji Zus nie jest później potrzebna.

Biuro Rachunkowe DSG , telefon 601-975-107 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Zacisze 4/2
- Usługi księgowe w zakresie wszystkich rodzajów opodatkowania. - Usługi kadrowo-płacowe. - Doradztwo gospodarcze, w tym pomoc w zakładaniu i prowadzeniu działalności gospodarczej.
Jesteśmy licencjonowanym Biurem Rachunkowym działającym od 2000r. Zapewniamy profesjonalną, kompleksową obsługę i atrakcyjne warunki finansowe. Nasze usługi dostosujemy do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów. Obsługę prowadzimy zarówno w siedzibie naszego Biura, jak i u zleceniodawców. Naszych klientów aktywnie wspieramy na wszystkich etapach rozwoju ich działalności. Działamy z wykorzystaniem profesjonalnego oprogramowania. Nasza działalność objęta jest obowiązkowym ubezpieczeniem w zakresie OC.

MK Biuro Rachunkowe , telefon +48 531 53 31 31 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Poznańska 22/219
W ofercie MK Biura Rachunkowego w Nowym Tomyślu: Księgowość - prowadzenie PKPiR - prowadzenie księgi handlowej - ewidencja przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych ewidencja rejestrów dla celów rozliczenia podatku od towarów i usług VAT - ewidencji środków trwałych i wyposażenia Płace i Kadry - sporządzanie list płac - sporządzanie kartotek wynagrodzeń pracowników - obliczanie podatku dochodowego od pracowników - sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS - sporządzanie sprawozdań dla GUS - obsługa kadrowa Biuro reprezentuje klientów w czasie kontroli przed US i ZUS oraz ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość prowadzonych ksiąg i rozliczeń. Obniżenie kosztów: Promocja "na start"- za pierwszy miesiąc zapłacą Państwo 1 zł. netto, jako forma podziękowania za wybranie naszego biura. "Dla zaradnych"- jeżeli polecą Państwo usługi naszego biura zaprzyjaźnionej/emu przedsiębiorcy a ta/ten zdecyduje się na podpisanie z nami umowy- KOLEJNY MIESIĄC za 1 zł. netto. Promocja "dla zaradnych" nie ma ograniczeń, co oznacza, że osoby zaradne, mogą płacić za usługę księgowo- rachunkową 12 zł. netto rocznie- to zależy tylko od Państwa.
MK Biuro Rachunkowe w Nowym Tomyślu to profesjonalne biuro rachunkowe legitymujące się certyfikatem Ministra Finansów uprawniającym do prowadzenia tego typu działalności. Biuro posiada ubezpieczenie OC - dla bezpieczeństwa naszych klientów. W ofercie biura szeroki wachlarz usług księgowo- rachunkowych. MK biuro rachunkowe to również atrakcyjne promocje dla klientów firmy: np. oferta "na start" to pierwszy miesiąc za jedyna 1 zł. netto. Zapraszamy do współpracy z naszym biurem rachunkowym. ul. Poznańska 22/219 (Netto, 2. piętro) Nowy Tomyśl

Donewell Langowski Sp.k. , telefon +48 61 625 22 12 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Grottgera 4/2
- Opracowanie planu kont dostosowanego do wymogów sprawozdawczości polskiej oraz raportowania - Prowadzenie ksiąg rachunkowych - Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych lub rocznych deklaracji podatkowych: PIT, CIT, VAT, INTRASTAT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Wsparcie w przypadku kontroli przeprowadzonych przez organy administracji państwowej oraz w przypadku badania sprawozdań finansowych przez biegłego rewidenta - Wypełnianie formularzy do NBP,PFRON i Urzędu Statystycznego - Prowadzenie ewidencji środków trwałych - Nadzór księgowy
Donewell to firma świadcząca usługi outsorsingu w modelu BPO (outsousing procesów biznesowych). Specjalizujemy się w usługach obsługi przedsiębiorstw w zakresie rachunkowości księgowej, rachunkowości zarządczej, obsłudze kadr i naliczaniu płac, a także doradztwie podatkowym. Przez ostatnie lata pracownicy Donewell zbierali doświadczenia, specjalizując się w rozliczaniu projektów unijnych. Suma w pełni rozliczonych projektów to kwota przekraczająca 8 000 000 PLN. Dla nas w Donewell najważniejszy jest sukces klienta, chcemy i stwarzamy nowe możliwości rozwoju. Nasze wartości to otwartość, dostępność oraz stałe podnoszenie kompetencji z zakresie przedstawionej oferty.

MK Consult , telefon 880-869-809 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Ruskiennicka 8/10/220
Oferta: - prowadzenie ksiąg rachunkowych, - prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, - prowadzenie i rozliczanie ryczałtu ewidencjonowanego, - prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT, - prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, - kompleksowa obsługa rozliczeń ZUS, - sporządzanie sprawozdań GUS, - wsparcie przy rejestracji działalności gospodarczej, - świadczenie innych usług zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta. Na życzenie klienta odbiór dokumentów gratis.
Biuro rachunkowe MK Consult Poznań. Prowadzeniem księgowości zajmujemy się od 1997 roku. Naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę księgową oraz doradztwo w podejmowaniu efektywnych decyzji podatkowych. Posiadamy licencję Ministerstwa Finansów nr 2218/97. Korzystając z naszych usług zyskujesz przede wszystkim: - wysoką jakość świadczonych usług, - zmniejszenie kosztów własnych firmy, - obniżenie ryzyka przedsięwzięć biznesowych, - pewność prawidłowych kontaktów z urzędami.

Adconsulting , telefon (061) 425-43-03 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Roosevelta 83
Oferujemy naszym klientom kompleksową obsługę księgową, w skład, której wchodzi: - prowadzenie ksiąg rachunkowych albo podatkowej księgi przychodów i rozchodów, a dla ryczałtowców ewidencji przychodów, - sporządzamy ewidencję środków trwałych i wyposażenia, prowadzenia ewidencji obrotu magazynowego, - prowadzenia ewidencji do celów podatku VAT, - rozliczania w zakresie podatku VAT, - na podstawie ksiąg i rejestrów wypełniamy wszystkie niezbędne deklaracje podatkowe i sprawozdawcze, oraz dostarczamy je do odpowiednich urzędów, , - opracowywania Zakładowych Plantów Kont oraz polityki rachunkowości, - rozliczania w zakresie podatku dochodowego, - sporządzania sprawozdań finansowych, - uczestnictwa w badaniu sprawozdań finansowych, - sporządzaniu sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS , PFRON, - sporządzanie deklaracji Intrastat, - reprezentowaniu podatnika przed Urzędem Skarbowym, Urzędem Statystycznym, i innych urzędach w zakresie naszego umocowania - przygotowywaniu i załatwianiu spraw związanych z aktualizacją danych o przedsiębiorstwie w Sądzie Rejestrowym, Urzędzie Skarbowym, Urzędzie Statystycznym, - bez ograniczeń udzielamy wszelkich porad i wyjaśnień księgowo-podatkowych.
Biuro rachunkowe świadczy kompleksową obsługę podmiotów gospodarczych o różnym profilu działalności i formie prawnej. Klientami naszego biura są zarówno małe jednoosobowe firmy opodatkowane w sposób zryczałtowany, jak też spółki prawa handlowego zobowiązane ustawą do prowadzenia ksiąg rachunkowych. Biuro posiada wszelkie uprawnienia do prowadzenia ksiąg rachunkowych , a tym samym również innych ewidencji księgowych. Firma specjalizuje się w obsłudze firm w zakresie księgowości, podatków oraz kadr i płac . W naszym biurze możecie Państwo załatwić większość formalności związanych z założeniem, prowadzeniem lub likwidacją każdej firmy. W ramach współpracy oferujemy specjalistyczne konsultacje w dziedzinie rachunkowości , finansów i organizacji przedsiębiorstwa. Sporządzamy analizy finansowe i marketingowe, opracowujemy wnioski kredytowe oraz biznesplany. Zapewniamy naszym klientom doradztwo i reprezentację przed urzędami. Współpracująca z nami kancelaria prawna poszerza zakres świadczonych przez nas usług. Biuro ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość prowadzonych ksiąg i rozliczeń klientów przed US i ZUS. Dodatkowo działalność Biura jest ubezpieczona w zakresie OC. Zapraszamy wszystkich do naszego biura i prosimy o zapoznanie się z naszą ofertą.

Biuro Rachunkowe Profit Karol Ludwiczak , telefon (061) 444-76-70 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Stary Rynek 14
Oferujemy usługi w zakresie prowadzenia: - ksiąg handlowych, - podatkowej książki przychodów i rozchodów, - ryczałtu ewidencjonowanego, - ewidencji zakupu i sprzedaży VAT, - ewidencji środków trwałych i wyposażenia, - kompleksowej obsługi kadrowo-płacowej, - rozrachunków z tytułu zobowiązań i należności, - dokumentacji i rozliczeń z ZUS.
Biuro Rachunkowe Profit - Grodzisk Wlkp. Stawiamy na długofalową współpracę i identyfikację z klientem, spełnianie jego oczekiwań. Gwarantuje to oferowana wszechstronność usług, profesjonalizm, nowoczesność i bezpieczeństwo. Wykonujemy usługi z troską o najwyższą ich jakość, w oparciu o indywidualne potrzeby i wymagania klientów. Rzetelność naszych usług potwierdza licencja Ministra Finansów na świadczenie usług księgowych. Posiadamy ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności.

KAMB , telefon 608-010-266 - Firmy księgowe i rachunkowe w Obornikach pod adresem Spokojna 28
Prowadzenie ksiąg rachunkowych Spółek i innych osób prawnych, usługi tzw. małej księgowości (KPiR), rozliczenia ryczałtowe działalności gospodarczej, prowadzenie "kadr i płac", ZUS, PFRON, GUS elektronicznie za pośrednictwem internetu.
Biuro rachunkowe KAMB Bogusława Rzepecka powstało 1 września 1999 roku, działa głównie na terenie Grodziska Wlkp. i okolicy , obsługuje firmy osób prawnych i fizycznych oraz rachunkowość stowarzyszeń. Prowadzi księgi z wykorzystaniem programów komputerowych firm: Kobrasoft, Insert, Sage Symfonia również jako obsługa zdalna przez internet na serwerze klienta.

Firmy księgowe i rachunkowe городах Województwo Wielkopolskie:
Firmy księgowe i rachunkowe w Grabów nad Prosną
Firmy księgowe i rachunkowe w Koźmin Wielkopolski
Firmy księgowe i rachunkowe w Czarnk
Firmy księgowe i rachunkowe w Zag
Firmy księgowe i rachunkowe we Wrześni
Firmy księgowe i rachunkowe w Jarocinie
Firmy księgowe i rachunkowe w Łobżenica
Firmy księgowe i rachunkowe w Murowana Goślina
Firmy księgowe i rachunkowe w Obrzycku
Firmy księgowe i rachunkowe w Ślesinie
Ceny w Polsce (c) 2012-2013